Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=політика привабливості регіонів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Буднікевич, Ірина Михайлівна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
Політика привабливості регіонів
: суть, види та успішні практики [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш > // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2017. -
№ 3
. - С. 28-36. - Бібліогр.: с. 34-35 . - ISSN 1562-0905
УДК
332.021
Рубрики:
Регіональна політика
Региональная политика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
регіональна політика привабливості
--
політика привабливості регіонів
--
маркетинговий підхід
--
види політики
--
стимулююча регіональна політика
--
компенсаційна регіональна політика
--
адаптивна регіональна політика
--
протидіюча регіональна політика
--
успішні практики
--
региональная политика привлекательности
--
политика привлекательности регионов
--
маркетинговый подход
--
виды политики
--
стимулирующая региональная политика
--
компенсационная региональная политика
--
адаптивная регионаиьна политика
--
противодействующая региональная политика
--
успешные практики
Анотація:
Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та реалізуються органами територіальної влади за активної участі членів громади і через територіальні програми та стратегії розвитку, впливають на різні види привабливості. Відзначено, що маркетинговий підхід формує нові напрями та визначає специфічні завдання регіональної поіітики привабливості. Визначено суб’єкти та об’єкти, розглянуто екзогенний та ендогенний, формалізований і неформалізований види регіональної політики привабливості. Особливу увагу зосереджено на суті та механізмах стимулюючої, компенсаиійної, адаптивної, протидіючої регіональної політики привабливості, наведено успішні закордонні практики реалізації їх інструментів. Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіонспьної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, різноманітність варіантів взаємодії та партнерських модепей, відбір ефективних технологій, методів та інструментів її реалізації, урахування успішної практики розвинених країн з її обоє язковою адаптацією до вітчизняних умов.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)