Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поддельные товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5ПАК)-5
Автор(и) : Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан), Різван, Мухаммад, Сабур, Фавад
Назва : Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 4. - С. 406-414: рис., схем. (Шифр А9/2012/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ПАК)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Пакистан
Пакістан
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(5ПАК)г-5
Автор(и) : Абід, Мухаммад (MS/Mphil; доцент Університету GIFT; м.Гужранвала; Пакистан), Реман, Мосін Абдур
Назва : Поведінка споживачів відносно підробних товарів : емпіричне дослідження
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 2. - С. 89-99: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(5ПАК)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівли
Географіч. рубрики: Пакистан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренды-оригиналы--бренди-оригінали--менеджмент--поддельные товары--підробні товари--постколониализм--постколоніалізм--потребительские мотивации--спорживчі мотивації--престиж товара--противодействие фальсификатам--протидія фальсифікатам--розничная торговля--роздрібна торгівля--рынок подделок--ринок підробок--стратегические планирование--стратегічне планування--фактор знаменитости--факторный анализ--факторний аналіз--эстетические характеристики товара--естетичні характеристики товару
Анотація: Вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті описано взаємозв'язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Дані зібрано шляхом анкетування 511 респондентів, які знали різницю між оригіна,гом та підробкою і при цьому мали досвід придбання підробного товару. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. Висновки даного дослідження можуть допомогти менеджерам, що працюють на брепди-оригінали та залучені до стратегічного планування боротьби з виробниками підробок, продавцями та покупцями.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)