Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведение потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савельєв В.
Назва : Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 4. - С. 3-5: табл., рис. (Шифр Е3/2009/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зоська Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету)
Назва : Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 4. - С. 117-120
Примітки : Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.32
ББК : 60.52
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Суслова Т., Співаковський С.
Назва : Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 42-45: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Андрієнко О. (магістр економічних наук)
Назва : Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 3. - С. 18-21. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5ПАК)-5
Автор(и) : Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан), Різван, Мухаммад, Сабур, Фавад
Назва : Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 4. - С. 406-414: рис., схем. (Шифр А9/2012/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ПАК)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Пакистан
Пакістан
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5КИТ)-5/Т 84
Автор(и) : Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 495-503: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу)
Назва : Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 3. - С. 16-26: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейромаркетинг--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--поведінка споживачів--поведение потребителей--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--направления маркетинга--напрями маркетингу--восприятие брендов--сприйняття брендів--вплив кольорів на людину--влияние красок на человека--сприйняття кольорів--восприятие красок--мерчандайзинг--кольорове оформлення точек продажу--красочное оформление точек продажи--використання дзеркал--использование зеркал--викладка товарів--выкладка товаров--етичність використання нейромаркетингу--этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.43
Автор(и) : Мудрак Р. П. (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу )
Назва : Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 3/4. - С. 27-30: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка
Продовольча безпека
Экономика
Продовольственная безопасность
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача --споживча поведінка--споживча інформація--продовольча безпека--соціальне середовище--гастрономічна культура--домогосподарства--поведение потребителей--потребительское поведение--потребительская информация--продовольственная безопасность--социальная среда--гастрономическая культура--домохозяйства
Анотація: Досліджується проблема забезпечення продовольчої безпеки на мікроекономічному рівні. Вказується на важливу проблему нетотожності продовольчої безпеки на національному рівні та рівні окремого домогосподарства. Аналізуються чинники, які формують поведінку споживача і впливають на процес його продовольчого забезпечення. Висувається припущення про наявність нераціональної споживчої поведінки українських домогосподарств, зумовленої навколишнім соціальним середовищем, низьким рівнем гастрономічної культури, дефіцитом споживчої інформації. Пропонуються управлінські заходи, спрямовані на виховання раціональної споживчої поведінки.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор), Губарєва, Юлія
Назва : Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 11. - С. 59-62: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейромаркетинг--психотерапевтичні дослідження мозку--вплив на поведінку споживачів--споживча поведінка--поведінка споживачів--мотиви поведінки споживача--аромамаркетинг--аудіомаркетинг--аудиомаркетинг--психологія кольору--психология цвета--психотерапевтические исследования мозга--влияние на поведение потребителей--потребительское поведение--поведение потребителей--мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497в6-5
Автор(и) : Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 9. - С. 511-518: табл., граф. (Шифр А82/2014/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): басса модель--маркетинговое моделирование--маркетингове моделювання--диффузионные процессы--дифузіні процеси--инновационные продукты--іноваційні продукти--попит на інноваційний продукт--спрос на инновационный продукт--поведение потребителей--поведінка споживачів--модель басса--оптимальные рекламные стратегии--оптимальні рекламні стратегії--рыночный спрос--ринковий попит
Анотація: Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.24
Автор(и) : Мортиков В. В. (доктор экономических наук; профессор кафедры управления персоналом и экономической теории)
Назва : Концепция потребительского излишка и экономическая политика
Місце публікування : Экономика Украины: научный журнал/ Министерство экономического развития и торговли Украины; Министерство финансов Украины; Национальная академия наук Украины. - К, 2014. - № 12. - С. 57-66: табл.-2
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.24
ББК : 65.050
Предметні рубрики: Економіка
Управління економікою
Экономика
Управление экономикой
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребительские излишки--экономические излишки--экономическая политика--инструмент экономической политики--регулирование потребительских излишек--оборот розничной торговли--ценообразование--доступность благ--потребителькое поведение--поведение потребителей--споживні надлишки--економічні надлишки--економічна політика--інструменти економічної політики--регулювання споживчих надлишків--оборот роздрібної торгівлі--ціноутворення--доступність благ--споживча поведінка --поведінка споживачів
Анотація: Уточнена концепция потребительского излишка. Раскрыты информационные аспекты определения потребительского излишка. Обоснован потенциал политики перераспределения потребительского излишка. Предложены некоторые инструменты такого перераспределения.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетнікова, Ірина (професор; доктор економічних наук)
Назва : Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 1. - С. 46-52: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління логістичними процесами--логістичні послуги--канали розподілу--організація маркетингової діяльності--індивідуальний маркетинг--споживання товарів--якість логістичних послуг--поведінка споживачів--управление логистическими процессами--логистические услуги--каналы распределения--организация маркетинговой деятельности--индивидуальный маркетинг--потребление товаров--качество логистических услуг--поведение потребителей--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.432(5ТАЇ)г-5
Автор(и) : Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд)
Назва : Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля : на прикладі Бангкоку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 165-168: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.13
ББК : 65.432(5ТАЇ)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Географіч. рубрики: Таиланд
Таїланд
Бангкок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бюджетные гостиницы--бюджетні готелі--гостиничный бизнес--готельний бізнес--клиентские предпочтения--клієнтські вподобання--месторасположение--місцерозташування--оценочные исследования--оціночні дослідження--персонал--потребительское поведение--споживча поведінка--поведінка споживачів--поведение потребителей--рыночные факторы--ринкові фактори--фиксированные цены--фіксовані ціни--ценность для клиента--цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук), Полторак, Катерина
Назва : Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства
Серія: Комунікації: реклама, PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 17-24: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікаційні моделі--комунікаційний вплив на споживачів--канали продажу--гіпермедійне середовище--реклама для користувачів інтернет--поведінка споживачів--управління комунікаційним процесом--класифікація маркетингових комунікацій--коммуникационные модели--коммуникационное влияние на потребителей--каналы продаж--гипермедийная среда--реклама для пользователей интернет--поведение потребителей--управление коммуникационным процессом--классификация маркетинговых коммуникаций--моделі комунікаційного впливу--модели коммуникационного влияния--крауд-технології--крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Гончар, Валерій Геннадійович (засновник та керівник наукового проекту "Modern Scientific World")
Назва : Соціально-психологічні детермінанти структурних змін споживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2017. - № 2. - С. 48-52: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні фактори споживчої поведінки--споживчі пріоритети--споживча поведінка--поведінка споживачів--економічна криза--споживчий кошик--матеріальний стан споживача--купівельна спроможність споживачів--схильність до заощаджень--социально-психологические факторы потребительского поведения--потребительские приоритеты--потребительское поведение--поведение потребителей--экономический кризис--потребительская корзина--материальное положение потребителя--склонность к сбережениям
Анотація: Висвітлено соціально-психологічні чинники структурних змін спживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки. Дослідено вплив кризових економічних явищ на зміну споживчих пріоритетів населення.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкова Л. С., Гриньох Н. В., Дяченко Л. А.
Назва : Еволюція поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг у контексті поведінкової економіки
Місце публікування : Проблеми економіки транспорту. - 2017. - Вип. 14. - С. 7-22: табл. (Шифр П091199/2017/14)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/123854/120323Повний текстРежим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/7416Зміст
УДК : 338.48(477)
Предметні рубрики: Економіка туризму
Экономика туризма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кфеб--праці дііту--труды диита--економіка туризму--экономика туризма--еволюціонізм--эволюционизм--поведінкова економіка--поведенческая экономика--поведінка споживача--поведение потребителей--послуга туристична--услуга туристическая--холістичний маркетинг--холистический маркетинг
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)