Пошуковий запит: <.>K=поведение потребителей<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Тун Дж. Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку/Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 8.-С.495-503
|
>2.
| Імран А.М. Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів)/Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 4.-С.406-414
|
>3.
| Суслова Т. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг/Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.42-45
|
>4.
| Головкова Л. С. Еволюція поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг у контексті поведінкової економіки/Л. С. Головкова, Н. В. Гриньох, Л. А. Дяченко // Проблеми економіки транспорту, 2017,N Вип. 14.-С.7-22
|
>5.
| Мортиков В. В. Концепция потребительского излишка и экономическая политика/В. В. Мортиков // Экономика Украины. -К, 2014,N № 12.-С.57-66
|
>6.
| Зозульов О. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства/О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 4.-С.17-24
|
>7.
| Решетнікова І. Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції/І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 1.-С.46-52
|
>8.
| Савельєв В. Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії/В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 4.-С.3-5
|
>9.
| Окландер М. Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача/М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. -К, 2014,N № 11.-С.59-62
|
>10.
| Манжос Т.В. Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт/Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.511-518
|
>11.
| Пащук Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів/Л. Пащук // Маркетинг в Україні. -Київ, 2014,N № 3.-С.16-26
|
>12.
| Мудрак Р. П. Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства/Р. П. Мудрак // Економічний часопис ХХІ. -К, 2014,N № 3/4.-С.27-30
|
>13.
| Сірігунна Д. Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля/Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 8.-С.165-168
|
>14.
| Зоська Я. В. Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз/Я. В. Зоська // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 4.-С.117-120
|
>15.
| Гончар В. Г. Соціально-психологічні детермінанти структурних змін споживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки/В. Г. Гончар // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2017,N № 2.-С.48-52
|
>16.
| Андрієнко О. Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств/О. Андрієнко // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 3.-С.18-21
|
|