Пошуковий запит: <.>K=персоніфікація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Afanasieva L. V. The significance of the term "concept" in the international communication process in english/L. V. Afanasieva // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук. -Харків, 2013,N Вип. 3.-С.178-181
|
>2.
| Borysenko Y. S. How Does Homo Digitalis Empathize?/Y. S. Borysenko // Збірник наукових праць. -Дніпро, 2023. т.Вип. 23.:Антропологічні виміри філософських досліджень.-С.70-79
|
>3.
| Вітко М. Персоніфікація природних сил у творчості Гарсія Лорки (на прикладі поезії "Romance de la Luna Luna"/М. Вітко // Зарубіжна література в школах України. -К., 2017,N № 11.-С.12-15
|
>4.
| Васильєва К. Риторичні звертання в табірних сонетах Олекси Різниківа/К. Васильєва // Дивослово. -Київ:ТОВ "Редакція журналу "Дивослово", 2017,N № 12.-С.34-39
|
>5.
| Ганус Д. Народна етиологія дитячих захворювань на території українсько-польського пограниччя/Дзвенислава Ганус // Народна творчість та етнологія. -Київ, 2016,N № 6.-С.77-83
|
>6.
| Донченко О. В. Використання імені фізичною особою/О. В. Донченко // Бюлетень Міністерства юстиції України. -Київ, 2014,N № 8.-С.20-25
|
>7.
| Масенко Л. Етнокравиди в поезії Шевченка/Л. Масенко // Дивослово. -Київ:ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2014,N № 3.-С.53-56
|
>8.
| Михайлова О. Ю. Персоніфікація як стратегія історичної політики в Україні/О. Ю. Михайлова // Стратегічна панорама. -К.:Національний інститут стратегічних досліджень, 2022,N № 1.-С.18-25
|
>9.
| Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні/В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 1.-С.62-66
|
>10.
| Рогушина Ю. В. Теоретичні засади застосування онтологій для семантизації ресурсів Web/Ю. В. Рогушина // Проблеми програмування. -Київ:ІПС, 2018,N № 2/3 (спец.випуск).-С.197-203
|
|
|