Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=педагогічні прийоми на уроках історії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель)
Назва : Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 8/9. - С. 32-36: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 372.8
ББК : 74.27
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання української літератури
Методика преподавания учебных предметов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод аналогії--метод аналогии--уроки історії--уроки истории--педагогічні прийоми на уроках історії--педагогические приемы на уроках истории--навчальна мотивація--учебная мотивация--історичні матеріали--исторические материалы--структура висновків за аналогією--структура выводов по аналогии--типи суспільств--типы обществ--наукові відкриття--научные открытия--найвідоміші аналогії--самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)