Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Романкевич, Г. В.
Модель формування правової свідомості студентської молоді педагогічних університетів / Г. В. Романкевич> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. -
Вип. 3 (56)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 137-146 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378:159.923.2
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
студентська молодь
--
студенческая молодежь
--
правова свідомість
--
правовое сознание
--
педагогічні університети
--
педагогические университеты
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
суб'єкти педагогічного процесу
--
субъекты педагогического процесса
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Морозов, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
Філософія впровадження інновацій у
педагогічний процес
/ Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 2
. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інновації
--
инновации
--
філософія інновацій
--
философия инноваций
--
методологія педагогіки
--
методология педагогики
--
методи навчання
--
методы обучения
--
прийоми навчання
--
приемы обучения
--
форми організації навчання
--
формы организации обучения
--
індивідуальна форма навчання
--
индивидуальная форма обучения
Анотація:
Упровадження інновацій у
педагогічний процес
реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.
Знайти схожі
>
3.
Андрущенко, Віктор Петрович
(доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 3
. - С. 5-8
ББК
74.58ж
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний простір
--
педагогічний процес
--
конституційний процес в освіті
--
педагогическое пространство
--
педагогический процесс
--
конституционный процесс в образовании
--
педагогічні конституції
--
педагогические конституции
Анотація:
Проаналізовано конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслено значення і роль створення духовно-аксіологічної нового вчителя об'єднаної Європи XXI століття.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Дод.точки доступу:
Педагогічна Конституція Європи \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Гупан, Нестор
(доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти).
Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 53-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження
--
историко-педагогические исследования
--
методика досліджень
--
методика исследований
--
історико-
педагогічний процес
--
историко-педагогический процесс
--
хронологічні межі
--
хронологические границы
--
періодизація історико-педагогічних явищ
--
периодизация историко-педагогических явлений
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
термінологія
--
терминология
Анотація:
Висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з впорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.
Знайти схожі
>
5.
Глузман, Олександр Володимирович
(доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Кримського гуманітарного університету).
Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 86-92. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Инновационные технологии в обучении
Інноваційні технології в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітні технології
--
європейський освітній простір
--
система освіти
--
педагогічний процес
--
педагогічні технології
--
модель освіти
--
инновационные образовательные технологии
--
европейское образовательное пространство
--
система образования
--
педагогический процесс
--
педагогические технологии
--
модель образования
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
Анотація:
Сучасна інтеграція в європейський освітній простір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у системі освіти.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Дод.точки доступу:
Комарова, Аліна Олександрівна
Знайти схожі
>
6.
Хом'як, Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури; професор; академік ).
Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 11-16. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
педагогический процесс
--
педагогічний процес
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетенция
--
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Досліджено роль самостійної роботи у формуванні професійної компетенції майбутнього вчителя. Визначено форми і види самостійної роботи, методичне забезпечення, що визначає ефективність її організації.
Знайти схожі
>
7.
Єжова, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя
--
здоровый способ жизни
--
здоровий стиль життя
--
здоровый стиль жизни
--
здоров'язбережувальні технології
--
здоровьесберегающие технологии
--
здоров'язбережувальна компетентність
--
здоровьесберегающая компетентность
--
педагогіка здоров'я
--
педагогика здоровья
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
трактування понять
--
трактование понятий
Анотація:
Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність".
Знайти схожі
>
8.
Москаленко, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов).
Критерії, показники та рівні готовності авіаційних фахівців до виконання професійних дій [Текст] / О. Москаленко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 5
. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка пілотів
--
профессиональная подготовка пилотов
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
авіаційні фахівці
--
авиационные специалисты
--
критерії сформованості готовності
--
критерии сформированности готовности
--
готовність до виконання професійних дій
--
готовность к выполнению профессиональных действий
--
показники сформованості готовності
--
показатели сформированности готовности
--
критеріїї ефективності підготовки пілотів
--
критерии эффективности подготовки пилотов
--
психофізіологічна готовність пілотів
--
психофизиологическая готовность пилотов
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Аналізується поняття "критерій", "показни", "рівень" та "готовність". Визначені критерії та рівні сформованості готовності майбутніх авіаційних фахівців до виконання професійних дій. Розкрито особливості педагогічного процесу з підготовки авіаційних фахівців в Україні на підставі міжнародних стандартів. Сфорсульовано дефініцію поняття "готовність авіаційних фахівців до виконання професійних дій". Виділено дві групи криетріїв - суб'єктні та об'єктні; за ними визначено чотири рівні готовності до виконання професійних дій в екстремальних умовах та ситуаціях: низький (елементарний), середній (задовільний), вищий за середній (операційний), високий. Визначено специфічні особливості та чинники, які впливають на професійну діяльність авіаційних фахівців.
Знайти схожі
>
9.
Андрущенко, Віктор Петрович
(доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. П. Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. -
№ 1
. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Образование. Педагогика
Философия образования
Освіта. Педагогіка
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес
--
філософія освіти
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
учбові дисципліни
--
учебные дисциплины
--
філософія життя
--
философия жизни
--
релігійна філософія
--
религиозная философия
--
технократизм
--
педагогический процесс
--
философия образования
--
мировоззрение
Анотація:
Педагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України "Про вищу освіту", з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така "вічна дисципліна", як філософія. Автор категорично відкидає спроби не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її у змісті та годинах, відведених на її викладання.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
74.580.42
М 76
Молчанова, А. О.
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Науково-дослідний інститут Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
Комунікативна взаємодія - складник професійної компетентності науково-педагогічних кадрів [Текст] / А. О. Молчанова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв.
ББК
74.580.42 + 88.53
Рубрики:
Коммуникативные способности преподавателей вузов
Комунікативні здібності викладачів вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
--
вищі навчальні заклади
--
освітній процес
--
комунікативна взаємодія
--
науково-педагогічні кадри
--
конкурентоздатні фахівці
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
высшие учебные заведения
--
образовательный процесс
--
конкурентоспособные специалисты
--
научно-педагогические кадры
--
коммуникативное взаимодействие
--
профессиональная компетентность
Анотація:
У статті висвітлено актуальну педагогічну проблему, присвячену ролі комунікативної взаємодії у сучасному освітньому процесі вищих навчальних закладів. Охарактеризовано комунікативну взаємодію як складову професійної компетентності науково-педагогічних кадрів.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)