Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Романкевич, Г. В.
    Модель формування правової свідомості студентської молоді педагогічних університетів / Г. В. Романкевич // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 3 (56): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 137-146 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- правова свідомість -- правовое сознание -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- суб'єкти педагогічного процесу -- субъекты педагогического процесса

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Морозов, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
    Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інновації -- инновации -- філософія інновацій -- философия инноваций -- методологія педагогіки -- методология педагогики -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- індивідуальна форма навчання -- индивидуальная форма обучения
Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.


Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 5-8
ББК 74.58ж
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний простір -- педагогічний процес -- конституційний процес в освіті -- педагогическое пространство -- педагогический процесс -- конституционный процесс в образовании -- педагогічні конституції -- педагогические конституции
Анотація: Проаналізовано конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслено значення і роль створення духовно-аксіологічної нового вчителя об'єднаної Європи XXI століття.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Педагогічна Конституція Європи \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти).
    Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования -- методика досліджень -- методика исследований -- історико-педагогічний процес -- историко-педагогический процесс -- хронологічні межі -- хронологические границы -- періодизація історико-педагогічних явищ -- периодизация историко-педагогических явлений -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- термінологія -- терминология
Анотація: Висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з впорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

5.


    Глузман, Олександр Володимирович (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Кримського гуманітарного університету).
    Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 86-92. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітні технології -- європейський освітній простір -- система освіти -- педагогічний процес -- педагогічні технології -- модель освіти -- инновационные образовательные технологии -- европейское образовательное пространство -- система образования -- педагогический процесс -- педагогические технологии -- модель образования -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Сучасна інтеграція в європейський освітній простір зумовлює низку сучасних модернізаційних процесів у системі освіти.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Комарова, Аліна Олександрівна

Знайти схожі

6.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури; професор; академік ).
    Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 11-16. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- педагогический процесс -- педагогічний процес -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Досліджено роль самостійної роботи у формуванні професійної компетенції майбутнього вчителя. Визначено форми і види самостійної роботи, методичне забезпечення, що визначає ефективність її організації.


Знайти схожі

7.


    Єжова, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- здоровий стиль життя -- здоровый стиль жизни -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- педагогіка здоров'я -- педагогика здоровья -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- трактування понять -- трактование понятий
Анотація: Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність".


Знайти схожі

8.


    Москаленко, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов).
    Критерії, показники та рівні готовності авіаційних фахівців до виконання професійних дій [Текст] / О. Москаленко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка пілотів -- профессиональная подготовка пилотов -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- авіаційні фахівці -- авиационные специалисты -- критерії сформованості готовності -- критерии сформированности готовности -- готовність до виконання професійних дій -- готовность к выполнению профессиональных действий -- показники сформованості готовності -- показатели сформированности готовности -- критеріїї ефективності підготовки пілотів -- критерии эффективности подготовки пилотов -- психофізіологічна готовність пілотів -- психофизиологическая готовность пилотов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Аналізується поняття "критерій", "показни", "рівень" та "готовність". Визначені критерії та рівні сформованості готовності майбутніх авіаційних фахівців до виконання професійних дій. Розкрито особливості педагогічного процесу з підготовки авіаційних фахівців в Україні на підставі міжнародних стандартів. Сфорсульовано дефініцію поняття "готовність авіаційних фахівців до виконання професійних дій". Виділено дві групи криетріїв - суб'єктні та об'єктні; за ними визначено чотири рівні готовності до виконання професійних дій в екстремальних умовах та ситуаціях: низький (елементарний), середній (задовільний), вищий за середній (операційний), високий. Визначено специфічні особливості та чинники, які впливають на професійну діяльність авіаційних фахівців.


Знайти схожі

9.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Образование. Педагогика
   Философия образования

   Освіта. Педагогіка

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- філософія освіти -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософія життя -- философия жизни -- релігійна філософія -- религиозная философия -- технократизм -- педагогический процесс -- философия образования -- мировоззрение
Анотація: Педагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України "Про вищу освіту", з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така "вічна дисципліна", як філософія. Автор категорично відкидає спроби не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її у змісті та годинах, відведених на її викладання.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

10.
74.580.42
М 76


    Молчанова, А. О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Науково-дослідний інститут Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
    Комунікативна взаємодія - складник професійної компетентності науково-педагогічних кадрів [Текст] / А. О. Молчанова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв.
ББК 74.580.42 + 88.53
Рубрики: Коммуникативные способности преподавателей вузов
   Комунікативні здібності викладачів вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- вищі навчальні заклади -- освітній процес -- комунікативна взаємодія -- науково-педагогічні кадри -- конкурентоздатні фахівці -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- высшие учебные заведения -- образовательный процесс -- конкурентоспособные специалисты -- научно-педагогические кадры -- коммуникативное взаимодействие -- профессиональная компетентность
Анотація: У статті висвітлено актуальну педагогічну проблему, присвячену ролі комунікативної взаємодії у сучасному освітньому процесі вищих навчальних закладів. Охарактеризовано комунікативну взаємодію як складову професійної компетентності науково-педагогічних кадрів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)