Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечай С. (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент)
Назва : Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010. - № 3/4. - С. 105-114 (Шифр В17/2010/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жорнова, Ольга (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник ), Жорнова, Олена
Назва : Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2012. - № 7. - С. 72-82 (Шифр В17/2012/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Формулюються вихідні положення для розгляду вищої школи як провідного суб'єкта формування в Україні середнього класу. Визначаються підстави для змістово несуперечливого розгортання процесу здобуття вищої освіти майбутніми представниками середнього класу. Встановлюється логіка педагогічного впливу на формування фахівця із вищою освітою як представника середнього класу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жорнова О. І. (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник), Жорнова О. І.
Назва : Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати?
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: науково-практичний освітньо-методичний журнал/ Засновник: Компанія "Соціс". - К, 2014. - № 4. - С. 2-6: табл., а-рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 159.9
ББК : 88.3
Предметні рубрики: Психологія
Психология
Загальна психологія
Общая психология
Анотація: Висвітлюється уявлення викладачів ВНЗ про зрушення у благополуччі студентів. З'ясовано, що інституціональний досвід осмислення наслідків педагогічного впливу на благополуччя студента є поверхневим і менш виразним за індивідуальну практику викладачів характеризувати зміни щодо благополуччя студентів за їхнім зовнішнім виглядом.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\1.pdf
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещенко, Геннадій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної та психофізіологічної підготовки)
Назва : Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті у процесі їх фізичної підготовки
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 5. - С. 81-90
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно важливі якості фахівців--профессионально важные качества специалистов--професійно-прикладна фізична підготовка--профессионально-прикладная физическая подготовка--аварійне обслуговування на авіатранспорті--аварийное обслуживание на авиатранспорте--екстремальні ситуації--экстремальные ситуации--педагогічний вплив--педагогическое влияние--професійний розвиток--профессиональное развитие--фахівці ризиконебезпечних професій--специалисты рискоопасных профессий--структура професійно важливих якостей фахівців--структура профессионально важных качеств специалистов--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається питання професійної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті, зокрема формування у них професійно важливих якостей. Встановлено, що невідповідність професійно важливих якостей фахівців авіаційних служб із пошуку і рятування вимогам професійної діяльності призводить до розгубленості, а нерідко й повного нерозуміння ними ситуації, що склалася, неспроможності виконувати аварійно-рятувальні роботи в умовах екстремальних фізичних і психічних навантажень. На підставі експертного опитування досвідчених фахівців аварійно-рятувальних служб цивільної авіації класифіковано професійно важливі якості, котрі необхідно формувати у майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті під час навчання у ВНЗ. Встановлено, що основним засобом формування професійно важливих якостей майбутніх авіафахівців цього профілю є професійно-прикладна фізична підготовка.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошеєва О. О.
Назва : Система освіти як середовище відтворення соціальної нерівності (за П. Бурд'є та. Ж.-К. Пассроном)
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 7. - С. 81-89 (Шифр Г2/2016/7)
Примітки : Література : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.74:37
ББК : 60.561.9
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурний капітал--культурный капитал--педагогічна комунікація--педагогическая коммуникация--педагогическая социология--педагогическое влияние--педагогічна соціологія--педагогічний вплив--персоналии социологов--персоналії соціологів--система образования--система освіти--социальная стратификация--социальное неравенство--социология образования--соціальна нерівність--соціальна стратифікація--символічне насілля--символическое насилие--диференціація доступу до освіти--дифференциация доступа к образованию--соціологія освіти
Анотація: Розглядається освітнє середовище як критерій соціального структурування суспільства. Увага акцентується на роботах П. Бурдьє та Ж.-К. Пассрона, які головним чинником соціальної нерівності визначають здатність освітніх організацій відображати і підсилювати нерівні стартові позиції молоді, здійснювати соціально-економічну та соціально-культурну диференціацію учнів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; учитель-методист; учитель художньої культури)
Назва : Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 10. - С. 42-45: фот.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня культура--художественная культура--пізнавальні інтереси--познавательные интересы--творча самореалізація--творческая самореализация--педагогічний вплив--педагогическое влияние--емоційно-чуттєві компоненти--эмоционально-чуствительные компоненты--загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--методика викладання--методика преподавания--учбові предмети--учебные предметы
Анотація: Розглянуто підходи до викладання навчальної дисципліни "художня культура". Обгрунтовано значущість пізнавального інтересу як емоційно-чуттєвого компонента пізнання учнями художньої культури, що є унікальним середовищем виховання дитини, засобом залученя до одвічних людських цінностей, духовного, емоційного й інтелектуального вдосконалення, розвитку творчих можливостей та потенцій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)