Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна наука<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
33
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-33
>
1.
Кудин, Вячеслав Александрович
(доктор философских наук; профессор; Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины).
Гносеологические истоки современной педагогики / В. А. Кудин> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.00
Рубрики:
Теория педагогики
Теорія педагогіки
Кл.слова (ненормовані):
современная педагогика
--
гносеология
--
педагогическая наука
--
современный этап развития общества
--
сучасна педагогіка
--
гносеологія
--
педагогічна наука
--
сучасний стан розвитку суспільства
--
профессиональное развитие педагога
--
професійний розвиток педагога
--
педагогическое мастерство
--
педагогічна майстерність
Анотація:
Рассмотрена проблема развития современной педагогики с одной стороны как науки, а с другой - как искусства, требующего от каждого педагога постоянного совершенствования педагогического мастерства.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
2.
Ніколюк, Лідія
(науковий співробітник).
Визначні дати 2013 року / Л. Ніколюк, П. Рогова, Л. Пономаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 76-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a011/016
ББК
91
Рубрики:
Література універсального змісту
Бібліографічні посібники, 2013 р.
Литература универсального содержания
Библиографические пособия, 2013 г.
Кл.слова (ненормовані):
календарі знаменних дат
--
календари знаменательных дат
--
визначні дати
--
знаменательные даты
--
визначні події
--
знаменательные события
--
події року
--
события года
--
освіта
--
образование
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
Анотація:
Календар визначних подій 2013 року у галузі освіти і педагогічної науки.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Рогова, Павла (кандидат історичних наук; старший науковий співробітник; директор); Пономаренко, Лариса (заступник директора з науково-бібліотечної роботи); Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2013 рік \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Визначні дати 2014
року> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 74-79. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
011/016
ББК
91
Рубрики:
Література універсального змісту
Бібліографічні посібники, 2014 р.
Литература универсального содержания
Библиографические пособия, 2014 г.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
освіта
--
образование
--
календарі знаменних дат
--
календарь знаменательных дат
--
щорічні календарі
--
ежегодные календари
--
видання бібліотек
--
издания библиотек
Анотація:
Про "Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2014 рік".
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2014 рік \о произв.\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\
Знайти схожі
>
4.
ДНПБ України ім.
В. О. Сухомлинського інформує> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна література
--
педагогическая литература
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
бібліографічні списки літератури
--
библиографические списки литературы
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
відомі педагоги
--
известные педагоги
Анотація:
Бібліографія публікацій про життя та діяльність К. Д. Ушинського (2009-2012 рр.)
Дод.точки доступу:
Ушинський, К. Д. (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Бойко, А. М.
(завідуюча кафедрою педагогіки і андрагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В. Короленка; доктор педагогічних наук; професор ; член-кореспондент НАПН України).
Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 3
. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
духовно-моральне виховання
--
історія педагогіки
--
видатні педагоги
--
педагогічна наука
--
педагогічні погляди
--
педагогічний світогляд
--
творчі біографії
--
спільне і відмінне в педагогічних поглядах
--
еволюція взаємин видатних педагогів
--
духовно-моральное воспитание
--
история педагогики
--
выдающиеся педагоги
--
педагогическая наука
--
педагогические взгляды
--
педагогическое мировоззрение
--
творческие биографии
--
общее и отличительное в педагогических взглядах
--
эволюция взаимоотношений выдающихся педагогов
Анотація:
Розкривається еволюція відносин Г. Ващенка й А. Макаренка. Обгрунтовується спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості, доцільність проекції висновків та узагальнень Г. Ващенка на сучасність і виховну перспективу.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, А. С. (педагог ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Олексін, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 30-70-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
історія педагогічної науки
--
история педагогической науки
--
радянська
педагогічна наука
--
советская педагогическая наука
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація навчання
--
индивидуализация обучения
--
етапи розвитку ідеї диференціації навчання
--
этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf
Знайти схожі
>
7.
Адаменко, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
История образования
История образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
теоретико-методологічні засади
--
теоретико-методологические основы
--
історія розвитку педагогічної науки
--
история развития педагогической науки
--
системний підхід
--
системный подход
--
екстерналістська концепція
--
экстерналистская концепция
--
інтерналістська концепція
--
интерналистская концепция
--
концепції розвитку науки
--
концепции развития науки
--
історико-педагогічні дослідження
--
историко-педагогические исследования
Анотація:
Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
8.
Карпенко, О. В.
Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Э. Ф. Демида> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 88-93. - Література : С.92-93 : 30 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Росія
Россия
Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление образованием
--
державне управління освітою
--
економіка освіти
--
образование в России
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
педагогическая наука
--
педагогічна наука
--
ринок освітніх послуг
--
рынок образования
--
рынок образовательных услуг
--
управление образованием
--
управління освітою
--
экономика образования
Анотація:
Досліджуються російські джерела з питань застосування поняття "освітні послуги" в педагогічній науці та аналіз основних суперечностей використання її основних категорій у державному управлінні освітою.
Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.; Демида, Є. Ф.
Знайти схожі
>
9.
Міхно, Олександр
(кандидат педагогічних наук; директор; Педагогічний музей України).
Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 61-66 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
типологія школярів
--
типология школьников
--
історія педагогіки
--
история педагогики
--
характеристики учнів
--
характеристики учеников
--
рецепція типології школярів
--
рецепция типологии школьников
--
педагогічна наука
--
педагогичкская наука
--
педагогічна характеристика учнів
--
педагогическая характеристика учеников
Анотація:
Автор пропонує власне тлумачення поняття "рецепція" в історико-педагогічному дослідженні. Доводить, що рецепція типології школярів П. Лесгафта українськими вченими, започаткована С. Русовою у 1912 р., здійснювалася ними за трьома напрямами: у працях, присвячених спадщині П. Лесгафта, в контексті власних досліджень та у зв'язку з розглядом проблеми педагогічної характеристики учня. Праці вчених структуровано за хронологічно-тематичним принципом з подальшим аналізом. Наведено міркування автора щодо ролі і значення рецепції в історико-педагогічному дослідженні.
Дод.точки доступу:
Лесгафт, П. Ф. (видатний біолог; анатом; антрополог; лікар; педагог ; 1837-1909) \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Хоружа, Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
"Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
галузі знань
--
отрасли знаний
--
педагогічні закономірності
--
педагогические закономерности
--
ціннісно-смислові орієнтири
--
ценностно-смысловые ориентиры
--
педагогіка дозвілля
--
педагогика досуга
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
систематизація педагогічних наук
--
систематизация педагогических наук
--
наука педагогіка
--
наука педагогика
--
наука освіта
--
наука образование
Анотація:
Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-33
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)