Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна наука<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Кудин, Вячеслав Александрович (доктор философских наук; профессор; Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины).
    Гносеологические истоки современной педагогики / В. А. Кудин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.00
Рубрики: Теория педагогики
   Теорія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
современная педагогика -- гносеология -- педагогическая наука -- современный этап развития общества -- сучасна педагогіка -- гносеологія -- педагогічна наука -- сучасний стан розвитку суспільства -- профессиональное развитие педагога -- професійний розвиток педагога -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність
Анотація: Рассмотрена проблема развития современной педагогики с одной стороны как науки, а с другой - как искусства, требующего от каждого педагога постоянного совершенствования педагогического мастерства.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

2.


    Ніколюк, Лідія (науковий співробітник).
    Визначні дати 2013 року / Л. Ніколюк, П. Рогова, Л. Пономаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 76-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 91
Рубрики: Література універсального змісту
   Бібліографічні посібники, 2013 р.

   Литература универсального содержания

   Библиографические пособия, 2013 г.

Кл.слова (ненормовані):
календарі знаменних дат -- календари знаменательных дат -- визначні дати -- знаменательные даты -- визначні події -- знаменательные события -- події року -- события года -- освіта -- образование -- педагогічна наука -- педагогическая наука
Анотація: Календар визначних подій 2013 року у галузі освіти і педагогічної науки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Рогова, Павла (кандидат історичних наук; старший науковий співробітник; директор); Пономаренко, Лариса (заступник директора з науково-бібліотечної роботи); Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2013 рік \о произв.\

Знайти схожі

3.


   
    Визначні дати 2014 року // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 74-79. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 91
Рубрики: Література універсального змісту
   Бібліографічні посібники, 2014 р.

   Литература универсального содержания

   Библиографические пособия, 2014 г.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- освіта -- образование -- календарі знаменних дат -- календарь знаменательных дат -- щорічні календарі -- ежегодные календари -- видання бібліотек -- издания библиотек
Анотація: Про "Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2014 рік".


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Календар знаменних і пам'ятних дат у галузі освіти і педагогічної науки на 2014 рік \о произв.\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\

Знайти схожі

4.


   
    ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна література -- педагогическая литература -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- бібліографічні списки літератури -- библиографические списки литературы -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- відомі педагоги -- известные педагоги
Анотація: Бібліографія публікацій про життя та діяльність К. Д. Ушинського (2009-2012 рр.)


Дод.точки доступу:
Ушинський, К. Д. (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського \о ней\

Знайти схожі

5.


    Бойко, А. М. (завідуюча кафедрою педагогіки і андрагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В. Короленка; доктор педагогічних наук; професор ; член-кореспондент НАПН України).
    Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
духовно-моральне виховання -- історія педагогіки -- видатні педагоги -- педагогічна наука -- педагогічні погляди -- педагогічний світогляд -- творчі біографії -- спільне і відмінне в педагогічних поглядах -- еволюція взаємин видатних педагогів -- духовно-моральное воспитание -- история педагогики -- выдающиеся педагоги -- педагогическая наука -- педагогические взгляды -- педагогическое мировоззрение -- творческие биографии -- общее и отличительное в педагогических взглядах -- эволюция взаимоотношений выдающихся педагогов
Анотація: Розкривається еволюція відносин Г. Ващенка й А. Макаренка. Обгрунтовується спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості, доцільність проекції висновків та узагальнень Г. Ващенка на сучасність і виховну перспективу.


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, А. С. (педагог ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Олексін, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 30-70-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- історія педагогічної науки -- история педагогической науки -- радянська педагогічна наука -- советская педагогическая наука -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- етапи розвитку ідеї диференціації навчання -- этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація: Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf

Знайти схожі

7.


    Адаменко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
    Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   История образования

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- теоретико-методологічні засади -- теоретико-методологические основы -- історія розвитку педагогічної науки -- история развития педагогической науки -- системний підхід -- системный подход -- екстерналістська концепція -- экстерналистская концепция -- інтерналістська концепція -- интерналистская концепция -- концепції розвитку науки -- концепции развития науки -- історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования
Анотація: Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Карпенко, О. В.
    Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Э. Ф. Демида // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 88-93. - Література : С.92-93 : 30 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Росія
    Россия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление образованием -- державне управління освітою -- економіка освіти -- образование в России -- образовательные услуги -- освітні послуги -- педагогическая наука -- педагогічна наука -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- управление образованием -- управління освітою -- экономика образования
Анотація: Досліджуються російські джерела з питань застосування поняття "освітні послуги" в педагогічній науці та аналіз основних суперечностей використання її основних категорій у державному управлінні освітою.


Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.; Демида, Є. Ф.

Знайти схожі

9.


    Міхно, Олександр (кандидат педагогічних наук; директор; Педагогічний музей України).
    Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 61-66 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
типологія школярів -- типология школьников -- історія педагогіки -- история педагогики -- характеристики учнів -- характеристики учеников -- рецепція типології школярів -- рецепция типологии школьников -- педагогічна наука -- педагогичкская наука -- педагогічна характеристика учнів -- педагогическая характеристика учеников
Анотація: Автор пропонує власне тлумачення поняття "рецепція" в історико-педагогічному дослідженні. Доводить, що рецепція типології школярів П. Лесгафта українськими вченими, започаткована С. Русовою у 1912 р., здійснювалася ними за трьома напрямами: у працях, присвячених спадщині П. Лесгафта, в контексті власних досліджень та у зв'язку з розглядом проблеми педагогічної характеристики учня. Праці вчених структуровано за хронологічно-тематичним принципом з подальшим аналізом. Наведено міркування автора щодо ролі і значення рецепції в історико-педагогічному дослідженні.


Дод.точки доступу:
Лесгафт, П. Ф. (видатний біолог; анатом; антрополог; лікар; педагог ; 1837-1909) \о нем\

Знайти схожі

10.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
    "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
галузі знань -- отрасли знаний -- педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- ціннісно-смислові орієнтири -- ценностно-смысловые ориентиры -- педагогіка дозвілля -- педагогика досуга -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- систематизація педагогічних наук -- систематизация педагогических наук -- наука педагогіка -- наука педагогика -- наука освіта -- наука образование
Анотація: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)