Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна майстерність вчителя<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
: Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету)
Назва
: Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 12. - С. 13-17 (Шифр Р65/2009/12)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 371.3
ББК
: 74.202
Предметні рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Анотація:
Розглядаються складові педагогічної майстерності у контексті розвитку й саморозвитку вчителя, подаються результати експериментальної роботи автора.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Нетрадиційні форми організації навчально-виховного процесу на уроках української мови і літератури Тебешевської Оксани Степанівни
Місце публікування
: Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 7/8. - С. 22-24
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 821.161.2
ББК
: 83.3(4Укр)
Предметні рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Анотація:
Висвітлено практику впровадження інноваційних технологій на уроках О.С. Тебешевської - учителя української мови і літератури Голинської школи Калуського району Івано-Франківської області.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Зязюн І. А.
Назва
: Проективний аналіз технологій педагогічної дії
Місце публікування
: Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2010. - № 2. - С. 22-33
Примітки
: Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 371.3
ББК
: 74.202
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація:
Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО)
Назва
: Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 7. - С. 39-43
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 37.015
ББК
: 74.03
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Анотація:
Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)