Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна майстерність вчителя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету)
Назва : Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 12. - С. 13-17 (Шифр Р65/2009/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Анотація: Розглядаються складові педагогічної майстерності у контексті розвитку й саморозвитку вчителя, подаються результати експериментальної роботи автора.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Нетрадиційні форми організації навчально-виховного процесу на уроках української мови і літератури Тебешевської Оксани Степанівни
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 7/8. - С. 22-24
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 821.161.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Висвітлено практику впровадження інноваційних технологій на уроках О.С. Тебешевської - учителя української мови і літератури Голинської школи Калуського району Івано-Франківської області.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зязюн І. А.
Назва : Проективний аналіз технологій педагогічної дії
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2010. - № 2. - С. 22-33
Примітки : Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО)
Назва : Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 7. - С. 39-43
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Анотація: Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)