Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська)
Назва : Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 8/9. - С. 32-35 (Шифр Р65/2009/8/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371
ББК : 74.205
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю
Образование. Педагогика
Связь школы с семьей и общественностью
Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 1
Автор(и) : Северикова Н. М.
Назва : Рассеять тьму "мрачной ночи невежества". Реформы М. В. Ломоносова в области образования и воспитания
Місце публікування : Вопросы философии. - 2011. - № 11. - С. 127-131. - ISSN 0042-8744 (Шифр В9/2011/11). - ISSN 0042-8744
УДК : 1 + 37
Предметні рубрики: Философия
Педагогика
Філософія
Педагогіка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арцишевський Р. А. (завідувач кафедри філософії та релігієзнавства Волинського національного університету імені Лесі Українки; член-кореспондент НАПН України; доктор філософських наук; професор), Арцишевська М. Р.
Назва : Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського
Місце публікування : Шлях освіти: науково-методичний журнал / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України.: К., 2012. - № 2. - С. 44-47
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Анотація: Охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Передерій, Ольга (науковий співробітник лабораторії альтернативних педагогічних систем)
Назва : Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2012. - № 7. - С. 105-110 (Шифр В17/2012/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 37.013
ББК : 74.00
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Анотація: Розглянуто питання підготовки вчителя до роботи в умовах альтернативної педагогічної системи-вальдорфської.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельчук, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; викладач-методист; відмінник освіти України; голова предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології Дубенського коледжу Рівненського державного гуманітарного університету )
Назва : Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 8/9. - С. 28-30
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Анотація: Розглядаються гуманістичні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. На її основі аналізуються визначені педагогом-новатором умови виховання у дітей сердечності, доброти, чуйності, любові до оточуючого світу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/С 92
Автор(и) : Бреславец Н. А.
Назва : Педагогические технологии: традиции и инноватика
Місце публікування : Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені В. Даля. - 2012. - Вип. 6(53): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 30-38 (Шифр 06/С 92-211353)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
Предметні рубрики: Образование
Высшее образование
Освіта
Вища освіта
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук)
Назва : Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 5/6. - С. 13-16
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційований підхід--дифференцированный подход--індивідуальний підхід--индивидуальный подход--індивідуальні особливості--индивидуальные особенности--молодші школярі--младшие школьники--початкова освіта--начальное образование--педагогічна спадщина--педагогическое наследие--видатні педагоги--выдающиеся педагоги--педагогічні системи--педагогические системы--педагоги-новатори--педагоги-новаторы--досвід шкіл--опыт школ--важкі діти--сложные дети--виховання важких дітей--воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст)
Назва : Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 3. - С. 68-81: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні умови--педагогические условия--формування готовності майбутніх вчителів--формирование готовности будущих учителей--вчителі технологій--учителя технологий--економічні дисципліни--экономические дисциплины--пелагогічні системи--педагогические системы--освітні галузі--образовательные отрасли--професійна підготовка вчителів--профессиональная подготовка учителей--навчання старшокласників--обучение старшеклассников--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--державні стандарти освіти--государственные стандарты образования--технологічні компоненти освітньої галузі--технологические компоненты образовательной отрасли--зміст освітньої галузі "технологія"--содержание образовательной отрасли "технология"--морфологічна карта оновлень педагогічної системи--морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко, Валентина (головний редактор РА "Освіта України")
Назва : Педагогічна система Яна Амоса Коменського
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: РА "Освіта України", 2017. - № 4. - С. 10-16: портр.
Примітки : Бібліогр.: с. 16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Предметні рубрики: Історія освіти та педагогічної думки в Чехії
История образования и педагогической мысли в Чехии
Географіч. рубрики: Чехія
Чехия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--история образования--педагоги--педагогические системы--педагогічні системи--деятельность педагогов--діяльність педагогів--виховні системи--воспитательные системы--системи навчання--системы обучения--системи виховання--системы воспитания--творчість педагогів--творчество педагогов
Анотація: Педагогічні ідеї Я. А. Коменського та їх роль в сучасних системах освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\3.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баранюк, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти)
Назва : Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2017. - № 3/4. - С. 46-50
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--умственное развитие--образне мислення--образное мышление--виховання красою--воспитание красотою--видатні педагоги--выдающиеся педагоги--емоційно-образне виховання--эмоционально-образное воспитание--логіко-розумове виховання--логико-умственное воспитание--педагогічні системи--педагогические системы--педагогічна спадщина--педагогическое наследие
Анотація: Досліджено науково-педагогічні концепти щодо взаємодії емоційно-образних та логіко-розумових моментів у виховному процесі, обгрунтовані Василем Сухомлинським. Найвиразніше та системно ці концепти висловлено в його відомій книжці " Серце віддаю дітям". В. Сухомлинський обстоював гармонійне поєднання естетичного (художньо-образного) та логіко-розумового вихованя, на теоретичному та практичному рівнях підтвердив висновки сучасної науки про важливість взаємодії функцій лівої та правої півкуль головного мозку. На такій інтеграції грунтується творчий, розумовий розвиток дитини. Тема гармонізації емоційно-образного та логіко-розумового виховання є ціннісним моментом у творчій спадщині видатного педагога, котрий потребує подальшого ретельного вивчення.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)