Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогические идеи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-16
>
1.
Сяо, Су
В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
керування школою
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
навчання
--
образование в Китае
--
обучение
--
освіта в Китаї
--
педагогика Китая
--
педагогические идеи
--
педагогический опыт
--
педагогическое наследие
--
педагогіка Китаю
--
педагогічна спадщина
--
педагогічний досвід
--
педагогічні ідеї
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
руководство школой
--
шкільна педагогіка
--
школьная педагогика
Анотація:
Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Лавриченко, Наталія
(завідувач лабораторії порівняльної педагогики Інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань
--
демократичне громадянство
--
соціально-педагогічні зміни
--
демократія
--
педагогічні ініціативи
--
педагогічні ідеї
--
навчання демократичного громадянства
--
шкільний навчальний процес
--
виховання учнів
--
общество знаний
--
демократическое гражданство
--
социально-педагогические изменения
--
педагогические инициативы
--
педагогические идеи
--
обучение демоко\ратического гражданства
--
школьный учебный процесс
--
воспитание учеников
Анотація:
Про проблеми демократичного громадянства як світоглядно-педагогічну доктрину спрямовану на розв'язування навчальних соціальних проблем і цілосну ідеологію суспільства знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Сяомань, Чжу
(доктор педагогічних наук; професор Пекінського педагогічного універсітету; директор Міжнародного дослідницького центру ЮНЕСКО із сільської освіти).
Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному суспільстві / Чжу Сяомань> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 20-22 : фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Китай
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина
--
педагогічні моделі
--
міжнародна освіта
--
педагогічні ідеї
--
модель успіху
--
модель"Школа радості"
--
модель гармонійного розвитку
--
педагогическое наследие
--
педагогические модели
--
международное образование
--
педагогические идеи
--
модель успеха
--
модель "Школа радости"
--
модель гармонического развития
Анотація:
Розглянуто вплив педагогічної концепції В.О.Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї (зокрема узагальнено моделі роботи китайських шкіл з ідеями видатного українського педагога), а також на освіту в міжнародному співтоваристві.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, В. А. (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
наукові школи
--
научные школы
--
наукові позиції
--
научные позиции
--
альтернативні погляди
--
альтернативные взгляды
--
розвивальне виховання
--
развивающее воспитание
--
педагогіка підтримувального розвитку
--
педагогика поддерживающего развития
--
педагогіка керованого розвитку
--
педагогика управляющего развития
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
ідея вільної дитини
--
идея свободного ребенка
--
виховні стратегії
--
воспитательные стратегии
Анотація:
Розглядаються наукові позиції, на яких грунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.2.pdf
Знайти схожі
>
5.
Федчишин, Надія
(доцент кафедри іноземних мов Галицького інституту іменя В'ячеслава Чорновола; кандидат педагогічних наук; м. Тернопіль).
Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 6
. - С. 57-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство
--
гербартианство
--
релігійно-моральне виховання
--
религиозно-моральное воспитание
--
педагогічні течії
--
педагогические течения
--
педагогічні погляди
--
педагогические взгляды
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
вчені-педагоги
--
ученые-педагоги
Анотація:
Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концепція у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.
Дод.точки доступу:
Ціллер, Т. (вчений-педагог ; 1817-1882) \про нього\
Знайти схожі
>
6.
Калінченко, Надія
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість
--
творчество
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
теорії формування знань
--
теории формирования знаний
--
творчий характер пізнавальної діяльності
--
творческий характер познавательной деятельности
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
етапи розвитку творчих здібностей
--
этапы развития творческих способностей
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
виховання школярів
--
воспитатние школьников
--
теорія виховання
--
теория воспитания
--
змістове узагальнення
--
содержательное обобщение
--
розвивальне навчання
--
развивающее обучение
--
поєтапне формування розумових дій
--
поэтапное формирование умственных действий
--
інтелектуальні вміння
--
интеллектуальные умения
--
уміння культури розумової праці
--
умения культуры умственного труда
--
педагогічгі ідеї
--
педагогические идеи
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
Анотація:
Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Фасоля, Анатолій
(співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. -
№ 9
. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї
--
формування суб`єктивності учня -читача
--
особистісно зорієтоване навчання
--
фестивалі
--
майстер -класи
--
система ОЗОН
--
учень -читач
--
педагогические идеи
--
формирование субьективности ученика-читателя
--
личносно-ориентированое обучение
--
фестивали
--
мастер-класы
--
система ОЗОН
Анотація:
Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Іванюк, Ганна
(доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та психології).
Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
українські школи
--
украинские школы
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
початкові школи
--
начальные школы
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
освітні реформи
--
образовательные реформы
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
Анотація:
Висвітлено результати історико-педагогічних пошуків, що розкривають внесок С. Русової в українську педагогічну думку й практику розбудови народної освіти, які грунтувалися на принципах історизму, етнокультурності, дитиноцентризму, виховання працею, компаративістики (виокремлення кращих зразків західноєвропейської світової педагогіки для реалізації їх у педагогічній практиці на теренах України). Аналіз поглядів С. Русової здійснено в контексті соціально-економічних, культурних, політичних трансформацій, що мали місце в Україні у хронологічних межах кінця ХІХ століття - 1921 р. Виокремлено і схарактеризовано актуальні ідеї педагоігчної теорії і практики, що можуть бути втілені в сучасному освітньому просторі України.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Венгловська, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології).
Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 51-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-педагогічна діяльність
--
организационно-педагогическая деятельность
--
дошкільне виховання
--
педагогічне просвітництво
--
педагогическое просвещение
--
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
дошкольное воспитание
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
украинские детские сады
--
українські дитячі сади
Анотація:
Висвітлено організаційно-педагогічну діяльність педагога у кінці ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в розглядуваний період С. Русова активно популяризувала ідеї дошкільного виховання, розробляла зміст, форми, методи виховання дітей дошкільного віку, програмово-методичне забезпечення роботи дитячих садків. За сприяння педагога відкривалися дитячі садки, проводилися заходи щодо педагогічного просвітництва.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Дошкільне виховання, наукова праця \о произв.\У дитячому садку, книга \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Антипін, Євген
(аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання
--
преемственность трудового воспитания
--
трудове виховання
--
трудовое воспитание
--
діти дошкільного віку
--
дети дошкольного возраста
--
діти молодшого шкільного віку
--
дети младшего школьного возраста
--
дитячі садки
--
детские сады
--
початкові школи
--
начальные школы
--
молодший шкільний вік
--
младший школьный возраст
--
педагогічні ідеї
--
педагогические идеи
--
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
Анотація:
Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-16
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)