Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические идеи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Лавриченко, Наталія (завідувач лабораторії порівняльної педагогики Інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- демократичне громадянство -- соціально-педагогічні зміни -- демократія -- педагогічні ініціативи -- педагогічні ідеї -- навчання демократичного громадянства -- шкільний навчальний процес -- виховання учнів -- общество знаний -- демократическое гражданство -- социально-педагогические изменения -- педагогические инициативы -- педагогические идеи -- обучение демоко\ратического гражданства -- школьный учебный процесс -- воспитание учеников
Анотація: Про проблеми демократичного громадянства як світоглядно-педагогічну доктрину спрямовану на розв'язування навчальних соціальних проблем і цілосну ідеологію суспільства знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сяомань, Чжу (доктор педагогічних наук; професор Пекінського педагогічного універсітету; директор Міжнародного дослідницького центру ЮНЕСКО із сільської освіти).
    Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному суспільстві / Чжу Сяомань // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 20-22 : фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогічні моделі -- міжнародна освіта -- педагогічні ідеї -- модель успіху -- модель"Школа радості" -- модель гармонійного розвитку -- педагогическое наследие -- педагогические модели -- международное образование -- педагогические идеи -- модель успеха -- модель "Школа радости" -- модель гармонического развития
Анотація: Розглянуто вплив педагогічної концепції В.О.Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї (зокрема узагальнено моделі роботи китайських шкіл з ідеями видатного українського педагога), а також на освіту в міжнародному співтоваристві.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, В. А. (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
    Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- научные школы -- наукові позиції -- научные позиции -- альтернативні погляди -- альтернативные взгляды -- розвивальне виховання -- развивающее воспитание -- педагогіка підтримувального розвитку -- педагогика поддерживающего развития -- педагогіка керованого розвитку -- педагогика управляющего развития -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- ідея вільної дитини -- идея свободного ребенка -- виховні стратегії -- воспитательные стратегии
Анотація: Розглядаються наукові позиції, на яких грунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.2.pdf

Знайти схожі

5.


    Федчишин, Надія (доцент кафедри іноземних мов Галицького інституту іменя В'ячеслава Чорновола; кандидат педагогічних наук; м. Тернопіль).
    Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 57-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство -- гербартианство -- релігійно-моральне виховання -- религиозно-моральное воспитание -- педагогічні течії -- педагогические течения -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги
Анотація: Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концепція у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.


Дод.точки доступу:
Ціллер, Т. (вчений-педагог ; 1817-1882) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
    Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
    ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. - № 9. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї -- формування суб`єктивності учня -читача -- особистісно зорієтоване навчання -- фестивалі -- майстер -класи -- система ОЗОН -- учень -читач -- педагогические идеи -- формирование субьективности ученика-читателя -- личносно-ориентированое обучение -- фестивали -- мастер-класы -- система ОЗОН
Анотація: Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Іванюк, Ганна (доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та психології).
    Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українські школи -- украинские школы -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- початкові школи -- начальные школы -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- освітні реформи -- образовательные реформы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Висвітлено результати історико-педагогічних пошуків, що розкривають внесок С. Русової в українську педагогічну думку й практику розбудови народної освіти, які грунтувалися на принципах історизму, етнокультурності, дитиноцентризму, виховання працею, компаративістики (виокремлення кращих зразків західноєвропейської світової педагогіки для реалізації їх у педагогічній практиці на теренах України). Аналіз поглядів С. Русової здійснено в контексті соціально-економічних, культурних, політичних трансформацій, що мали місце в Україні у хронологічних межах кінця ХІХ століття - 1921 р. Виокремлено і схарактеризовано актуальні ідеї педагоігчної теорії і практики, що можуть бути втілені в сучасному освітньому просторі України.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

9.


    Венгловська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології).
    Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 51-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-педагогічна діяльність -- организационно-педагогическая деятельность -- дошкільне виховання -- педагогічне просвітництво -- педагогическое просвещение -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- украинские детские сады -- українські дитячі сади
Анотація: Висвітлено організаційно-педагогічну діяльність педагога у кінці ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в розглядуваний період С. Русова активно популяризувала ідеї дошкільного виховання, розробляла зміст, форми, методи виховання дітей дошкільного віку, програмово-методичне забезпечення роботи дитячих садків. За сприяння педагога відкривалися дитячі садки, проводилися заходи щодо педагогічного просвітництва.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Дошкільне виховання, наукова праця \о произв.\У дитячому садку, книга \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
    Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)