Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические идеи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 72-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічні асоціації -- педагогические ассоциации -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- педагогічна періодика -- педагогическая периодика -- сухомлиністика -- сухомлинистика
Анотація: Розглянуто історію створення Української асоціації Василя Сухомлинського з нагоди 25-річчя від часу заснування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\15.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О. (педагог ; письменник ; 1918-1970) \про нього\; Українська асоціація Васился Сухомлинського \про неї\

Знайти схожі

2.


    Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
    Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
    Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- научные школы -- наукові позиції -- научные позиции -- альтернативні погляди -- альтернативные взгляды -- розвивальне виховання -- развивающее воспитание -- педагогіка підтримувального розвитку -- педагогика поддерживающего развития -- педагогіка керованого розвитку -- педагогика управляющего развития -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- ідея вільної дитини -- идея свободного ребенка -- виховні стратегії -- воспитательные стратегии
Анотація: Розглядаються наукові позиції, на яких грунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.2.pdf

Знайти схожі

4.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
    Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 21-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- професійні взаємини педагогів -- профессиональные взаимоотношения педагогов -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- мета виховання -- цель воспитания -- зміст виховання -- содержание воспитания -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- наукові позиції педагогів -- научные позиции педагогов
Анотація: Охарактеризовано зв'язок Г. Ващенка і А. Макаренка з Полтавським національним педагогічним університетом. Розкрито обставини їхньої зустрічі та еволюція відносин двох полтавських педагогів світового рівня. Обгрунтовано спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості. Проаналізовано ці професійні взаємини у ретроспективі та проекції на сьогодення. Доведено доцільність використання висновків і узагальнень Г. Ващенка в умовах сучасної освітньої реформи.


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, А. С. (педагог; писатель ; 1888-1939) \о нем\; Полтавський національний педагогічний університет \о нем\

Знайти схожі

5.


    Венгловська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології).
    Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 51-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-педагогічна діяльність -- организационно-педагогическая деятельность -- дошкільне виховання -- педагогічне просвітництво -- педагогическое просвещение -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- украинские детские сады -- українські дитячі сади
Анотація: Висвітлено організаційно-педагогічну діяльність педагога у кінці ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в розглядуваний період С. Русова активно популяризувала ідеї дошкільного виховання, розробляла зміст, форми, методи виховання дітей дошкільного віку, програмово-методичне забезпечення роботи дитячих садків. За сприяння педагога відкривалися дитячі садки, проводилися заходи щодо педагогічного просвітництва.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Дошкільне виховання, наукова праця \о произв.\У дитячому садку, книга \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Вихрист, Наталія (учитель-методист ).
    Мої улюблені педагогічні смаколики [Текст] / Н. Вихрист // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 26-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-уроки -- интернет-уроки -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- ігрові завдання -- игровые задания -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- навчальні ігри -- учебные игры
Анотація: Ідеї ігрових завдань з зарубіжної літератури, навіяні інтернетом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\7.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Лавриченко, Наталія (завідувач лабораторії порівняльної педагогики Інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- демократичне громадянство -- соціально-педагогічні зміни -- демократія -- педагогічні ініціативи -- педагогічні ідеї -- навчання демократичного громадянства -- шкільний навчальний процес -- виховання учнів -- общество знаний -- демократическое гражданство -- социально-педагогические изменения -- педагогические инициативы -- педагогические идеи -- обучение демоко\ратического гражданства -- школьный учебный процесс -- воспитание учеников
Анотація: Про проблеми демократичного громадянства як світоглядно-педагогічну доктрину спрямовану на розв'язування навчальних соціальних проблем і цілосну ідеологію суспільства знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Іванюк, Ганна (доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та психології).
    Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українські школи -- украинские школы -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- початкові школи -- начальные школы -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- освітні реформи -- образовательные реформы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Висвітлено результати історико-педагогічних пошуків, що розкривають внесок С. Русової в українську педагогічну думку й практику розбудови народної освіти, які грунтувалися на принципах історизму, етнокультурності, дитиноцентризму, виховання працею, компаративістики (виокремлення кращих зразків західноєвропейської світової педагогіки для реалізації їх у педагогічній практиці на теренах України). Аналіз поглядів С. Русової здійснено в контексті соціально-економічних, культурних, політичних трансформацій, що мали місце в Україні у хронологічних межах кінця ХІХ століття - 1921 р. Виокремлено і схарактеризовано актуальні ідеї педагоігчної теорії і практики, що можуть бути втілені в сучасному освітньому просторі України.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

9.


    Федчишин, Надія (доцент кафедри іноземних мов Галицького інституту іменя В'ячеслава Чорновола; кандидат педагогічних наук; м. Тернопіль).
    Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 57-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство -- гербартианство -- релігійно-моральне виховання -- религиозно-моральное воспитание -- педагогічні течії -- педагогические течения -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги
Анотація: Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концепція у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.


Дод.точки доступу:
Ціллер, Т. (вчений-педагог ; 1817-1882) \про нього\

Знайти схожі

10.


    Сяомань, Чжу (доктор педагогічних наук; професор Пекінського педагогічного універсітету; директор Міжнародного дослідницького центру ЮНЕСКО із сільської освіти).
    Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному суспільстві / Чжу Сяомань // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 20-22 : фото. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогічні моделі -- міжнародна освіта -- педагогічні ідеї -- модель успіху -- модель"Школа радості" -- модель гармонійного розвитку -- педагогическое наследие -- педагогические модели -- международное образование -- педагогические идеи -- модель успеха -- модель "Школа радости" -- модель гармонического развития
Анотація: Розглянуто вплив педагогічної концепції В.О.Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї (зокрема узагальнено моделі роботи китайських шкіл з ідеями видатного українського педагога), а також на освіту в міжнародному співтоваристві.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, В. А. (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)