Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=партизанский маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Ковальчук С., Пугачова О.
Назва
: Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 5/6. - С. 39-45: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/5/6). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мілютіна Ю. С.
Назва
: Дослідження інноваційних маркетингових інструментів
Колективи
: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Місце публікування
: Зб. наук. праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 188-194 (Шифр 06/С 92-148769)
УДК
: 005.3:658.8
Предметні рубрики:
Менеджмент
Маркетинг
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.304.25г-5
Автор(и)
: Шупакова К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Мусієнко В.Д.
Назва
: Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 12. - С. 81-83: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.1
ББК
: 65.304.25г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аромаркетинг--аромаркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--маркетинг инноваций--маркетинг інновацій--маркетинговый инструментарий--маркетинговий інструментарій--
партизанский маркетинг
--партизанський маркетинг--пищевые предприятия--харчові підприємства
Анотація:
Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39(4УКР)в-5
Автор(и)
: Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва
: Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--
партизанский маркетинг
--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація:
Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)