Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=паблик рилейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 16
>
1.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2003/6
Журнал
Грані
. - Виходит раз на два місяця
2003р. № 6
Зміст:
Бородін, Є. І. Історія прийняття закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні" (1992-1993 рр.)
/ Є.І. Бородін. - С.3-9
Кл.слова: ЗАКОН, МОЛОДЕЖЬ, СОЦИАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
Покопенко, Л. Л. Елітогенез Дніпропетровського регіону: ретроспективний аналіз
/ Л.Л. Покопенко. - С.10-16
Кл.слова: ЭЛИТА, ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ
Овдин, А. В. Развитие индивидуальных крестьянских хозяйств Екатеринославской губернии в годы проведения столыпинской аграрной реформы
/ А.В. Овдин. - С.34-39
Кл.слова: ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ, ИСТОРИЯ
Бойко, О. В. Становлення та розвиток обновленського руху на Катеринославщині в першій половині 20-х років XX століття
/ О.В. Бойко. - С.44-51
Кл.слова: ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ, ИСТОРИЯ ЦЕРКВИ, ЦЕРКОВНЫЙ РАСКОЛ
Васильчук, Т. проблеми відновлення науково-дослідної діяльності вузів УРСР після Великої Вітчизняної війни
/ Т. Васильчук. - С.52-56
Кл.слова: ИСТОРИЯ ВУЗОВ, НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ РАБОТА
Білан, Г. І. Обновленська церква в Україні: 1924-1927 рр.
/ Г.І. Білан. - С.60-65
Кл.слова: ИСТОРИЯ ЦЕРКВИ, ЦЕРКОВНЫЙ РАСКОЛ
Семушкин, А. В. Идеологические пределы евразийской метафизики
/ А.В. Семушкин. - С.66-70
Кл.слова: ИСТОРИЯ ФИЛОСОФИИ
Дуйкін, В. Р. Антропний вимір еволюції в філософії людини П.Тейяра де Шардена
/ В.Р. Дуйкін. - С.71-75
Кл.слова: ФИЛОСОФИЯ ЧЕЛОВЕКА , АНТРОПОЛОГИЯ, ЭВОЛЮЦИЯ
Скловський, І. З. Етноконфесійний чинник у футурологічно-дискурсивному становленні української еліти
/ І.З. Скловський. - С.81-87
Кл.слова: НАЦИОНАЛЬНАЯ ЭЛИТА
Бойко, М. П. Філософсько-світоглядний аспект становлення індивідуальної та колективної свідомості українського народу в історичному аспекті
/ М.П. Бойко. - С.87-92
Кл.слова: КИРИЛЛО-МЕФОДИЕВСКОЕ БРАТСТВО, КОЛЛЕКТИВНОЕ МЫШЛЕНИЕ, ИНДИВИДУАЛЬНОЕ СОЗНАНИЕ
Лобанова, А. С. Регуляція мімікрійної поведінки людей в контексті соціологічної теорії
/ А.С. Лобанова. - С.99-109
Кл.слова: МИМИКРИЯ, СОЦИАЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ
Нікітіна, В. В. Суперечливість наукових оцінок соціальної природи глобалізації і характеру її розвитку
/ В.В. Нікітіна. - С.103-109
Кл.слова: ГЛОБАЛИЗАЦИЯ
Глушкова, Л. В. Роль інтелігенції в умовах розвитку політичного плюралізму
/ Л.В. Глушкова. - С.112-115
Кл.слова: ИНТЕЛЛИГЕНЦИЯ
Тихомирова, Є. Б. PR-природа сучасного лобізму
/ Є.Б. Тихомирова. - С.122-127
Кл.слова: ЛОББИЗМ,
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
Высоцкий, А. Ю. Проблема легитимации политики в концепции Макса Вебера
/ А.Ю. Высоцкий. - С.132-136
Долгіх, В. П. Україна модерна: дискурс, що трансформується
/ В.П. Долгіх. - С.137-141
Кл.слова: ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, ПОСТМОДЕРНИЗМ
Бардін, О. М. Діалектична взаємообусловленість насильства та тероризму
/ О.М. Бардін. - С.146-149
Кл.слова: НАСИЛИЕ, ТЕРРОРИЗМ
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Тихомирова, Є. Б.
PR-природа сучасного лобізму / Є.Б. Тихомирова> // Грані. - 2003. -
№ 6
. - С. 122-127
УДК
328.184
Кл.слова (ненормовані):
ЛОББИЗМ
--
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Королько, В.
Паблик рилейшнз
: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии) [Текст] / В. Королько, О. Некрасова> // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. -
№2
. - С. 169-184. - Библиогр. в конце ст.
УДК
659.4:37
Рубрики:
СОЦИОЛОГИЯ--ОБРАЗОВАНИЕ
Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
--
СВЯЗИ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ
Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Королько, В.
Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова> // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. -
№4
. - С. 127-139
УДК
338.242
061.66
339.138
339.187:659.4
Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Королько, В.
Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2007. -
№1
. - С. 115-129 . - ISSN 1563-4426
ББК
С55.2
Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЯ КУЛЬТУРЫ
--
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Гречко, Галина
(заместитель директора по библиотечному менеджменту ЦБС для детей; г. Николаев).
Имиджевые мероприятия в библиотеке для детей как основная часть репутационного менеджмента / Г. Гречко> // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 12-15
УДК
026
Рубрики:
Библиотеки для детей
Имиджелогия
Бібліотеки для дітей
Імиджелогія
Украина
Николаев
Україна
Миколаїв
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки для детей
--
имиджевые мероприятия
--
реклама
--
паблик рилейшнз
--
библиокафе
--
пилотные проекты
--
менеджмент репутационный
--
бібліотеки для дітей
--
іміджеві заходи
--
бібліокафе
--
пилотні проекти
--
менеджмент репутаційний
Анотація:
В статье представлены теоретические и практические аспекты создания позитивного имиджа библиотеки с использованием элементов рекламы и
паблик рилейшнз
.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
ЦБС для детей г. Николаева \о ней\
Є примірники у відділах:
ДИР (31.08.2009р. Інв.2872ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Степаненко, Віктор
(кандидат філософських наук; провідний науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
Зв'язки з громадськістю як наука, мистецтво і соціально відповідальна практика / Віктор Степаненко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. -
№ 1
. - С. 219-221. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Королько В. Г., Некрасова О. В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика / В. Г. Королько, О. В. Некрасова. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. - 831 с
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю
--
паблик рилейшнз
--
рецензии на книги
--
рецензії на книги
--
связи с общественностью
Знайти схожі
>
8.
Швирко, Олександр Іванович
(кандидат філософських наук; старший викладач кафедри філософії Сумського державного університету).
Глобальні ідеології та політичний піар / О. І. Швирко> // Грані. - 2012. -
№ 2
. - С. 145-148. - Бібліографія : С.148 : 4 назви
УДК
316.75:32
ББК
66.05
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
СРСР
СССР
США
Кл.слова (ненормовані):
глобальна ідеологія
--
глобальная идеология
--
зв'язки з громадськістю
--
история США
--
історія США
--
манипулятивная идеология
--
манипулятивные технологии
--
маніпулятивні технології
--
национальная идеология
--
національна ідеологія
--
паблик рилейшнз
--
политический пиар
--
політичний піар
--
связи с общественностью
Анотація:
Розглянуто один досьогодні мало досліджений компонент будь-якої ідеології - матеріальний. Наведено декілька практичних наслідків з того розуміння ідеології, яке представлено в статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Маренич, В. М.
(начальник Управления Харьковской областной государственной администрации).
Паблик рилейшнз
: проблемы терминологии, онтологии и методологии / В. М. Маренич> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 85-88. - Библиография : С. 88 : 14 названий
УДК
659.4
ББК
60.842
Рубрики:
Засоби масової інформації
Средства массовой информации
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
зв'язки з громадськістю
--
коммуникационный менеджмент
--
комунікаційний менеджмент
--
маркетинг
--
методология ПР-деятельности
--
методологія ПР-діяльності
--
связи с общественостью
--
паблик рилейшнз
--
технологии ПР
--
технології ПР
--
функции ПР
--
функції ПР
Анотація:
Раскрывается основное значение термина "
паблик рилейшнз
", обосновывается определение PR операционального характера, раскрываются возможности деятельностного подхода в реализации фукций
паблик рилейшнз
, а также анализируются исторические модел и последовательного развития и расширения функций
паблик рилейшнз
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Дударьов, В. В.
(Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
364.07
ББК
60.94
Рубрики:
Соціальний захист. Соціальна робота
Социальная защита. Социальная работа
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
PR-технологии
--
PR-технології
--
public relations
--
заклади соціального захисту
--
паблик рилейшнз
--
паблік рілейшнз
--
социальная защита
--
социальная работа
--
социальная реклама
--
социальное обслуживание
--
соціальна реклама
--
соціальна робота
--
соціальне обслуговування
--
соціальний захист
--
учреждения социальной защиты
Анотація:
Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf
Знайти схожі
>
11.
Зубарєва, М. А.
(Національний університет "Острозька академія"; Острог).
Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 7
. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
002
ББК
76
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
интернет-технологии
--
інтернет-технології
--
паблик рилейшнз
--
паблік рілейшнз
--
реклама в туризме
--
реклама у туризмі
--
социальные коммуникации
--
соціальні комунікації
--
туристические фирмы
--
туристические порталы
--
туристические продукты
--
туристические агентства
--
туристичні фірми
--
туристичні агентства
--
туристичні портали
--
туристичні продукти
Анотація:
Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Діяльність Харківського Регіонального
Представництва ІГКР [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Україна
Харків
Украина
Харьков
Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама
--
паблік рілейшнз
--
фокус-групи
--
рекламні образи
--
сексистська реклама
--
респонденти
--
скарги на рекламу
--
дискриминационная реклама
--
паблик рилейшнз
--
фокус-группы
--
рекламные образы
--
сексистская реклама
--
респонденты
--
жалобы на рекламу
--
гендерные комитеты
--
гендерні комітети
Анотація:
Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.
Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Знайти схожі
>
13.
06
Д 36
Костюченко, Л.
Ефективність PR-діяльності КП "Київський метрополітен" [Текст] / Л. Костюченко, А. Тиха> // Збірник наукових праць. Серія "Економіка і управління" / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2015. - С. 175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
659.442:656.342
Рубрики:
Метрополітени
Метрополитены
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Паблік Рілейшнз
--
Паблик Рилейшнз
--
PR-технології
--
PR-технологии
--
рекламування
--
рекламирование
--
PR-компанії
--
PR-компании
--
бюджетування
--
бюджетирование
--
практика PR
Дод.точки доступу:
Тиха, А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
14.
06
Д 54
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дмитрук, В. І.
Паблік рилейшнз як інструмент формування репутаційного капіталу підприємств сфери туризму / В. І. Дмитрук> //
Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. -
Вип. 1 (17)
: Review of transport economics and management. - С. 115-126. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/176570/179631. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/10402/showToc. - Зміст
УДК
659.4:338.487:005.336.6
Рубрики:
Реклама
Економіка туризму
Экономика туризма
Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз
--
паблик рилейшнз
--
реклама
--
пабліситі
--
паблисити
--
пропаганда
--
репутація
--
репутация
--
репутація ділова
--
репутация деловая
--
імідж
--
имидж
--
імідж туризм
--
имидж туризма
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Головкова, Л. С. \ред.\; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
15.
Решетілова, О. М.
Особливості використання паблік рілейшнз у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі / О. М. Решетілова, О. І. Кутішенко> //
Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / ред. кол.: О. В. Михайлюк (голова ред. кол.). - Дніпро, 2019. -
Вип. 1
. - С. 73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
659.4:004.9
Рубрики:
Реклама
Інформаційні технології
Информационные технологии
Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз
--
паблик рилейшнз
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
громадськість
--
общественность
--
менеджмент
--
бізнес
--
бизнес
Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Кутішенко, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
16.
Решетілова, О. М.
Особливості використання паблік рилейшнз в інформаційно-комунікаційному просторі / О. М. Решетілова, А. В. Трофімчук> //
Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. -
Вип. 3
. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
659.4:004.9
Рубрики:
Реклама
Інформаційні технології
Информационные технологии
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна комунікація
--
информационная коммуникация
--
паблік рилейшнз
--
паблик рилейшнз
--
інформаційно-комунікаційний простір
--
информационно-коммуникационное пространство
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Трофімчук, А. В.; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)