Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=паблик рилейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2003/6
   Журнал

Грані . - Виходит раз на два місяця
2003р. № 6
Зміст:
Бородін, Є. І. Історія прийняття закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні" (1992-1993 рр.) / Є.І. Бородін. - С.3-9
Кл.слова: ЗАКОН, МОЛОДЕЖЬ, СОЦИАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
Покопенко, Л. Л. Елітогенез Дніпропетровського регіону: ретроспективний аналіз / Л.Л. Покопенко. - С.10-16
Кл.слова: ЭЛИТА, ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ
Овдин, А. В. Развитие индивидуальных крестьянских хозяйств Екатеринославской губернии в годы проведения столыпинской аграрной реформы / А.В. Овдин. - С.34-39
Кл.слова: ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ, ИСТОРИЯ
Бойко, О. В. Становлення та розвиток обновленського руху на Катеринославщині в першій половині 20-х років XX століття / О.В. Бойко. - С.44-51
Кл.слова: ДНЕПРОПЕТРОВСКАЯ ОБЛАСТЬ, ИСТОРИЯ ЦЕРКВИ, ЦЕРКОВНЫЙ РАСКОЛ
Васильчук, Т. проблеми відновлення науково-дослідної діяльності вузів УРСР після Великої Вітчизняної війни / Т. Васильчук. - С.52-56
Кл.слова: ИСТОРИЯ ВУЗОВ, НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ РАБОТА
Білан, Г. І. Обновленська церква в Україні: 1924-1927 рр. / Г.І. Білан. - С.60-65
Кл.слова: ИСТОРИЯ ЦЕРКВИ, ЦЕРКОВНЫЙ РАСКОЛ
Семушкин, А. В. Идеологические пределы евразийской метафизики / А.В. Семушкин. - С.66-70
Кл.слова: ИСТОРИЯ ФИЛОСОФИИ
Дуйкін, В. Р. Антропний вимір еволюції в філософії людини П.Тейяра де Шардена / В.Р. Дуйкін. - С.71-75
Кл.слова: ФИЛОСОФИЯ ЧЕЛОВЕКА , АНТРОПОЛОГИЯ, ЭВОЛЮЦИЯ
Скловський, І. З. Етноконфесійний чинник у футурологічно-дискурсивному становленні української еліти / І.З. Скловський. - С.81-87
Кл.слова: НАЦИОНАЛЬНАЯ ЭЛИТА
Бойко, М. П. Філософсько-світоглядний аспект становлення індивідуальної та колективної свідомості українського народу в історичному аспекті / М.П. Бойко. - С.87-92
Кл.слова: КИРИЛЛО-МЕФОДИЕВСКОЕ БРАТСТВО, КОЛЛЕКТИВНОЕ МЫШЛЕНИЕ, ИНДИВИДУАЛЬНОЕ СОЗНАНИЕ
Лобанова, А. С. Регуляція мімікрійної поведінки людей в контексті соціологічної теорії / А.С. Лобанова. - С.99-109
Кл.слова: МИМИКРИЯ, СОЦИАЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ
Нікітіна, В. В. Суперечливість наукових оцінок соціальної природи глобалізації і характеру її розвитку / В.В. Нікітіна. - С.103-109
Кл.слова: ГЛОБАЛИЗАЦИЯ
Глушкова, Л. В. Роль інтелігенції в умовах розвитку політичного плюралізму / Л.В. Глушкова. - С.112-115
Кл.слова: ИНТЕЛЛИГЕНЦИЯ
Тихомирова, Є. Б. PR-природа сучасного лобізму / Є.Б. Тихомирова. - С.122-127
Кл.слова: ЛОББИЗМ, ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ
Высоцкий, А. Ю. Проблема легитимации политики в концепции Макса Вебера / А.Ю. Высоцкий. - С.132-136
Долгіх, В. П. Україна модерна: дискурс, що трансформується / В.П. Долгіх. - С.137-141
Кл.слова: ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, ПОСТМОДЕРНИЗМ
Бардін, О. М. Діалектична взаємообусловленість насильства та тероризму / О.М. Бардін. - С.146-149
Кл.слова: НАСИЛИЕ, ТЕРРОРИЗМ
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Тихомирова, Є. Б.
    PR-природа сучасного лобізму / Є.Б. Тихомирова // Грані. - 2003. - № 6. - С. 122-127
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЛОББИЗМ -- ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Королько, В.
    Паблик рилейшнз: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии) [Текст] / В. Королько, О. Некрасова // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 169-184. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ--ОБРАЗОВАНИЕ
Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ -- СВЯЗИ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ


Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Королько, В.
    Менеджмент консалтинговой организацией: особенности маркетинга и PR / В. Королько, О. Некрасова // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №4. - С. 127-139
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ


Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Королько, В.
    Корпоративная культура и связи с общественностью / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2007. - №1. - С. 115-129 . - ISSN 1563-4426
ББК С55.2

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЯ КУЛЬТУРЫ -- ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ


Дод.точки доступу:
Некрасова, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Гречко, Галина (заместитель директора по библиотечному менеджменту ЦБС для детей; г. Николаев).
    Имиджевые мероприятия в библиотеке для детей как основная часть репутационного менеджмента / Г. Гречко // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. - № 3. - С. 12-15
УДК
Рубрики: Библиотеки для детей
   Имиджелогия

   Бібліотеки для дітей

   Імиджелогія

   Украина
    Николаев

    Україна

    Миколаїв

Кл.слова (ненормовані):
библиотеки для детей -- имиджевые мероприятия -- реклама -- паблик рилейшнз -- библиокафе -- пилотные проекты -- менеджмент репутационный -- бібліотеки для дітей -- іміджеві заходи -- бібліокафе -- пилотні проекти -- менеджмент репутаційний
Анотація: В статье представлены теоретические и практические аспекты создания позитивного имиджа библиотеки с использованием элементов рекламы и паблик рилейшнз.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
ЦБС для детей г. Николаева \о ней\
Є примірники у відділах:
ДИР (31.08.2009р. Інв.2872ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Степаненко, Віктор (кандидат філософських наук; провідний науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Зв'язки з громадськістю як наука, мистецтво і соціально відповідальна практика / Віктор Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 219-221. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Королько В. Г., Некрасова О. В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика / В. Г. Королько, О. В. Некрасова. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. - 831 с
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- паблик рилейшнз -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- связи с общественностью


Знайти схожі

8.


    Швирко, Олександр Іванович (кандидат філософських наук; старший викладач кафедри філософії Сумського державного університету).
    Глобальні ідеології та політичний піар / О. І. Швирко // Грані. - 2012. - № 2. - С. 145-148. - Бібліографія : С.148 : 4 назви
УДК
ББК 66.05
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   СРСР
    СССР

    США

Кл.слова (ненормовані):
глобальна ідеологія -- глобальная идеология -- зв'язки з громадськістю -- история США -- історія США -- манипулятивная идеология -- манипулятивные технологии -- маніпулятивні технології -- национальная идеология -- національна ідеологія -- паблик рилейшнз -- политический пиар -- політичний піар -- связи с общественностью
Анотація: Розглянуто один досьогодні мало досліджений компонент будь-якої ідеології - матеріальний. Наведено декілька практичних наслідків з того розуміння ідеології, яке представлено в статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Маренич, В. М. (начальник Управления Харьковской областной государственной администрации).
    Паблик рилейшнз: проблемы терминологии, онтологии и методологии / В. М. Маренич // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 85-88. - Библиография : С. 88 : 14 названий
УДК
ББК 60.842
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- зв'язки з громадськістю -- коммуникационный менеджмент -- комунікаційний менеджмент -- маркетинг -- методология ПР-деятельности -- методологія ПР-діяльності -- связи с общественостью -- паблик рилейшнз -- технологии ПР -- технології ПР -- функции ПР -- функції ПР
Анотація: Раскрывается основное значение термина "паблик рилейшнз", обосновывается определение PR операционального характера, раскрываются возможности деятельностного подхода в реализации фукций паблик рилейшнз, а также анализируются исторические модел и последовательного развития и расширения функций паблик рилейшнз.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Дударьов, В. В. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов // Грані. - 2015. - № 3. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.94
Рубрики: Соціальний захист. Соціальна робота
   Социальная защита. Социальная работа

Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- PR-технологии -- PR-технології -- public relations -- заклади соціального захисту -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- социальная защита -- социальная работа -- социальная реклама -- социальное обслуживание -- соціальна реклама -- соціальна робота -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- учреждения социальной защиты
Анотація: Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf

Знайти схожі

11.


    Зубарєва, М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог).
    Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- интернет-технологии -- інтернет-технології -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- реклама в туризме -- реклама у туризмі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- туристические фирмы -- туристические порталы -- туристические продукты -- туристические агентства -- туристичні фірми -- туристичні агентства -- туристичні портали -- туристичні продукти
Анотація: Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


   
    Діяльність Харківського Регіонального Представництва ІГКР [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Харків

    Украина

    Харьков

Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама -- паблік рілейшнз -- фокус-групи -- рекламні образи -- сексистська реклама -- респонденти -- скарги на рекламу -- дискриминационная реклама -- паблик рилейшнз -- фокус-группы -- рекламные образы -- сексистская реклама -- респонденты -- жалобы на рекламу -- гендерные комитеты -- гендерні комітети
Анотація: Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами

Знайти схожі

13.
   06
   Д 36


    Костюченко, Л.
    Ефективність PR-діяльності КП "Київський метрополітен" [Текст] / Л. Костюченко, А. Тиха // Збірник наукових праць. Серія "Економіка і управління" / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2015. - С. 175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Метрополітени
   Метрополитены

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
Паблік Рілейшнз -- Паблик Рилейшнз -- PR-технології -- PR-технологии -- рекламування -- рекламирование -- PR-компанії -- PR-компании -- бюджетування -- бюджетирование -- практика PR


Дод.точки доступу:
Тиха, А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
   06
   Д 54


Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

    Дмитрук, В. І.
    Паблік рилейшнз як інструмент формування репутаційного капіталу підприємств сфери туризму / В. І. Дмитрук // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. - Вип. 1 (17): Review of transport economics and management. - С. 115-126. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/176570/179631. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/10402/showToc. - Зміст
УДК
Рубрики: Реклама
   Економіка туризму

   Экономика туризма

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- реклама -- пабліситі -- паблисити -- пропаганда -- репутація -- репутация -- репутація ділова -- репутация деловая -- імідж -- имидж -- імідж туризм -- имидж туризма

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Головкова, Л. С. \ред.\; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Решетілова, О. М.
    Особливості використання паблік рілейшнз у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі / О. М. Решетілова, О. І. Кутішенко // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / ред. кол.: О. В. Михайлюк (голова ред. кол.). - Дніпро, 2019. - Вип. 1. - С. 73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- громадськість -- общественность -- менеджмент -- бізнес -- бизнес


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Кутішенко, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Решетілова, О. М.
    Особливості використання паблік рилейшнз в інформаційно-комунікаційному просторі / О. М. Решетілова, А. В. Трофімчук // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. - Вип. 3. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна комунікація -- информационная коммуникация -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- інформаційно-комунікаційний простір -- информационно-коммуникационное пространство -- інформаційне суспільство -- информационное общество


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Трофімчук, А. В.; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)