Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=освітня парадигма<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Сухомлинська, Ольга
(академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 31 - 41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74в06
Рубрики:
Організація освіти в Україні, 16 ст.
Организация образования в Украине, 19 ст.
Україна
Росія
Європа
Кл.слова (ненормовані):
полемічна література
--
освітня парадигма
--
педагогічна наука
--
освітньо-культурний простір
--
педагогічний і просвітницький рух
--
парадигма вільного розвитку дитини
--
гуманітарна освіта
--
фізичне виховання
--
дитиноцентризм
--
матеріалістична освіта
--
православна педагогика
--
народництво
--
полемическая литература
--
образовательные парадигмы
--
педагогическая наука
--
образовательно-культурный простор
--
педагогическое и просветительское движение
--
парадигма свободного развития ребенка
--
гумманитарное образование
--
физическое воспитание
--
материалистическое образование
Анотація:
Розглянуто стан освіти, педагогіки попередніх століть, видзначені самостійність двох народів- українців і росіян, двох систем освіти, двох напрямів, що пізніше, у кінці ХУІІІ ст., об'єднались і утворили одне ціле.
Дод.точки доступу:
Пирогов, М.І. \о нем\; Ушинський, К.Д. \о нем\; Лигафт, П.Ф. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кузь, В. Г.
Нова
освітня парадигма
- нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность
--
информационное общество
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інноваційна діяльність
--
інформаційне суспільство
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
наука и образование
--
наука і освіта
--
нові освітні технології
--
новітні технології навчання
--
новые образовательные технологии
--
новые технологии обучения
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі
>
3.
Біда, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; директор Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 10
. - С. 8-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
освітня парадигма
--
образовательная парадигма
--
якість освітніх послуг
--
качество образовательных услуг
--
едукаційний процес
--
эдукационный процесс
--
передовий педагогічний досвід
--
передовой педагогический опыт
--
менеджмент якості освіти
--
менеджмент качества образования
--
музей-лабораторія
--
музей-лаборатория
--
університети
--
университеты
--
досвід роботи
--
опыт работы
--
ВУЗы
Анотація:
Розкриваються шляхи забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і культури.
Дод.точки доступу:
Прокопенко, Людмила (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри загальної педагогіки і психології Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва); Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Асаєва, В. В.
(пошукач кандидатського ступеня Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
Виховання полікультурності - шлях до євроінтеграції / В. В. Асаєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 84-86. - Бібліографія : С.86 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
1:37
ББК
87
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості
--
воспитание
--
евроинтеграция Украины
--
євроінтеграція України
--
мультилінгвізм
--
образование в Канаде
--
образование в США
--
образование в Украине
--
образовательная парадигма
--
освіта в Канаді
--
освіта в США
--
освіта в Україні
--
освітня парадигма
--
поликультурная среда
--
поликультурное образование
--
поликультурность
--
политика мультилингвизма
--
полікультурна освіта
--
полікультурна середа
--
полікультурність
Анотація:
У статті аналізуються основні наукові парадигми полікультурного виховання в Україні, підкреслено проблеми, зроблено порівняння з постановкою цієї проблеми у США та Канаді.
Дод.точки доступу:
Дніпропетровський автор
Знайти схожі
>
5.
Луговий, В. І.
Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высокие педагогические технологии
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
информационно-коммуникационные технологии
--
информация и образование
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформація та освіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
социально-культурная информация
--
соціально-культурна інформація
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.
Знайти схожі
>
6.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-
освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-
освітня парадигма
пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
06
С 92
Зінкевич, В. І.
Зародження освітніх систем під впливом аграрної і індустріальної хвиль [Текст] / В. І. Зінкевич> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. -
Вип. 1 (70)
. - С. 34-41 : табл. - Бібліогр.: с. 40
УДК
37:141.7
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітні системи
--
образовательные системы
--
глобалізаційні хвилі
--
глобализационные волны
--
освітня парадигма
--
образовательная парадигма
--
цивілізаційний підхід
--
цивилизационный подход
--
релігійна філософія
--
религиозная философия
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Пилипенко, Олександр
(кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник; завідувач кафедри соціальних комунікацій).
Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті [Текст] / О. Пилипенко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 3
. - С. 23-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
соціальні комунікації
--
социальные коммуникации
--
епоха постмодерна
--
эпоха постмодерна
--
постмодерн
--
превентивна парадигма
--
превентивная парадигма
--
освітня парадигма
--
образовательная парадигма
--
соціальні комунікації
--
социальные коммуникации
--
аксіологія соціальних комунікацій
--
аксиология социальных коммуникаций
--
рівні превенивності
--
уровни превентивности
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
якості критично мислячої людини
--
качества критически мыслящего человека
--
медіація
--
медиация
--
навчальні предмети
--
учебные предметы
--
предмет медіації
--
предмет медиации
Анотація:
Розглянуті проблеми модернізації превентивного підходу як умови відповідності освіти завданням позитивної соціалізації. Визначена аксіологічна похідна модернізація рівнів превенції у сфері вищої освіти як контексту дискурсу соціальних комунікацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Савич, А. В.
Формирование и развитие гуманитарных компетенций студентов технического вуза / А. В. Савич> //
Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. -
Вип. 3
. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378.147
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
гуманітарні компетенції
--
гуманитарные компетенции
--
освітня парадигма
--
образовательная парадигма
--
гуманізація
--
гуманизация
--
екогуманізм
--
экогуманизм
--
особистість
--
личность
Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)