Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційний менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бас, Мар'яна Андріївна (студентка магістратури Львівського національного університету імені Івана Франка)
Назва : Антикризове управління банківськими установами: теоретичний аспект
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 5. - С. 25-27: рис. (Шифр Е31/2010/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 336.7
ББК : 65.262
Предметні рубрики: Економіка
Кредитно-грошова система
Экономика
Кредитно-денежная система
Анотація: Розглянуто дискусійний характер терміну "антикризове управління банківськими установами", визначено сутність та економічний зміст даного поняття.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Golovkova A.
Назва : Strategic impact of mobility on organizations
Місце публікування : Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д.: Вид-во Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014. - № 1(49). - С. 51-58 (Шифр Н19/2014/1(49))
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/article/view/22661/20293Полный текст Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/1228Содержание
УДК : 005.7
Предметні рубрики: Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): организационный менеджмент--мобильные технологии--организационные ценности--мобильные устройства--організаційний менеджмент--мобільні технології--організаційні цінності--мобільні пристрої
Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 69/П 78
Автор(и) : Родін О. А.
Назва : Проект формування організаційної культури (на прикладі вокзалу Дніпропетровськ ДП "Придніпровська залізниця")
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Місце публікування : Проблеми будівництва, водокористування та екології: тези доповідей Всеукраїнської 75 науково-практичної конференції студентів та молодих вчених/ Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 10-11 (Шифр 69/П 78-304384)
УДК : 005.73(477.63)
Предметні рубрики: Менеджмент
Організаційний менеджмент
Организационный менеджмент
Географіч. рубрики: Дніпропетровськ
Днепропетровск
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційний менеджмент--организационный менеджмент--організаційна культура--организационная культура--державні підприємства--государственные предприятия--математичне моделювання--математическое моделирование
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в-5
Автор(и) : Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія)
Назва : "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу
Серія: Економічна теорія та історія економічної думки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 11. - С. 8-13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вариативная гибкость--варіативна гнучкість--методология маркетинга--методологія маркетингу--выход на рынок--виход на ринок--инновационный маркетинг--інноваційний маркетинг--конкуренты--конкуренти--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії--организационный менеджмент--організаційний менеджмент--сбытовые стратегии--збутові стратегії--ситуационные преимущества--ситуаційні переваги--таргетированный маркетинг--таргетований маркетинг--синергетическая эффетивность--синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)