Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=новоутворення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бабута, О. М.
Порiвняння ефективностi нової таргетної сполуки похiдного малеiмiду i цитостатика 5-фторурацилу при хемоiндукованому раку товстої кишки у щурiв / О. М. Бабута, О. В. Линчак, В. К. Рибальченко> // Доповіді Національної академії наук України. - 2014. -
№ 2
. - С. 142-145 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1025-6415
УДК
56/57:001.4
ББК
28.09
Рубрики:
Биология
Общая систематика
Біологія
Загальна систематика
Кл.слова (ненормовані):
систематика
--
злоякісні пухлини
--
злокачественные опухоли
--
рак шлунково-кишкового тракту
--
рак желудочно-кишечного тракта
--
похідний малеімід
--
производный малеимид
--
новоутворення
--
новообразования
--
антипухлинні властивості
--
антиопухолевые свойства
Анотація:
Похідне малеіміду 1-(4-Clбєнзил)-3-СІ-4-(СF
3
-феніламіно)-1H-пірол-2,5-діон (МІ-1) є достатньо ефективною сполукою порівняно з 5-фторурацилом при хемоіндукованому канцерогенезі товстої кишки щурів. МІ-1 є перспективною сполукою для подальших досліджень і може стати основою для розробки нових антиканцерогенних препаратів таргетного спрямування.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Линчак, О. В.; Рибальченко, В. К.
Знайти схожі
>
2.
Вивчення апоптозстимулюючого впливу
похідних ізонікотинової кислоти на моделях латентної та гострої ВЕБ інфекцій / А. В. Головань, С. Д. Загородня, Н. В. Нестерова> // Доповіді Національної академії наук України. - 2014. -
№ 1
. - С. 153-159 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1025-6415
УДК
579
ББК
28.31
Рубрики:
Биология
Частная вирусология
Біологія
Приватна вірусологія
Кл.слова (ненормовані):
приватна вірусологія
--
частная вирусология
--
вірусні захворювання
--
вирусные заболевания
--
пухлинні
новоутворення
--
опухолевые новообразования
--
ін’єкції
--
инъекции
--
віруси
--
вируссы
--
гостра літична інфекія
--
острая литическая инфекия
--
апоптоз
Анотація:
Сучасною стратегією терапії вірусних захворювань, особливо вірус індукованих пухлинних новоутворень, є пошук індукторів апоптозу, які б діяли на один чи декілька етапів апоптотичного процесу. Досліджено здатність похідних ізонікотинової кислоти стимулювати апоптоз у лімфобластоїдних клітинах Raji на фоні інфекції вірусом Епштейна-Барр. Суміш сполук ПВ-1 і ПВ-2 (речовина ПВ-10) викликає пролонговане інгібування експресії білка ВсІ-2 в вірусінфікованих клітинах, що свідчить про залучення механізмів індукції апоптозу, пов’язаних з репродукцією вірусу. Таким чином, дані сполуки є ефективними при розвитку гострої літичної інфекції і можуть запобігати переходу інфекції в латентний стан за рахунок індукції процесів апоптозу.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Доповіді НАН Укр_2014_1\24.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Головань, А. В.; Загородня, С. Д.; Нестерова, Н. В.
Знайти схожі
>
3.
Найдьонова, Л. А.
Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 2
. - С. 38-45. - Література : С.45 : 6 назв
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
медиаобразование
--
медиаобразовательное сообщество
--
медиариски
--
медіаосвіта
--
медіаризики
--
образование в Украине
--
образовательная модель
--
освіта в Україні
--
освітня модель
--
паритетное взаимодействие
--
парітетна взаємодія
--
педагогический эксперимент
--
педагогічний експеримент
--
порівняльний аналіз
--
психологические новообразования
--
психологічні
новоутворення
--
развивающее общение
--
розвивальне спілкування
--
спільнота медіаосвіти
--
сравнительный анализ
Анотація:
Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне
новоутворення
учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаційно му простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійснення його рефлексії. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітньо го експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Чалый, А. В.
Синергетическое подобие процессов нуклеации и канцерогенеза: следствия и перспективы / А. В. Чалый> // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. -
№ 9
. - С. 170-178 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1025-6415
УДК
577.3
ББК
28.071
Рубрики:
Биология
Общая биофизика
Біологія
Загальна біофізика
Кл.слова (ненормовані):
биофизика
--
біофізика
--
синергетическое подобие
--
синергетична подоба
--
нуклеация
--
нуклеація
--
канцерогенез
--
раковые новообразования
--
ракові
новоутворення
--
предотвращение роста
--
запобігання зростанню
Анотація:
На основе синергетического подобия процессов нуклеации и канцерогенеза предложен один из возможных механизмов предотвращения роста раковых новообразований.
Знайти схожі
>
5.
Шамне, А. В.
Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход
--
варіативно-типологічний підхід
--
вікова психологія
--
возрастная психология
--
психическое развитие личности
--
психическое развитие ребенка
--
психічний розвиток особистості
--
психологические методики
--
психологические новообразования
--
психология личности
--
психологічні методики
--
психологічні
новоутворення
--
психологія особистості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
суб'єктність особистості
--
субъектность личности
Анотація:
Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)