Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (246)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=немецкий язык<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Пиц, Т. Б.
    Barbier та його варіантні назви в німецькій, польській та східнослов'янських мовах / Т. Б. Пиц // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2014. - № 2. - С. 70-77. - Примітки посторінкові : 76 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.41
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
заимствования -- запозичення -- зіставне мовознавство -- история языкознания -- компаративна лінгвістика -- компаративная лингвистика -- контрастивная лингвистика -- мовні контакти -- немецкий язык -- німецька мова -- польский язык -- польська мова -- порівняльні дослідження -- славяноведение -- славянские языки -- славянские языковые контакты -- славянское языкознание -- слов'янознавство -- слов'янське мовознавство -- сопоставительное языкознание -- языковые контакты
Анотація: Досліджується походження різновидів назви ремісника barbier у німецькій, польській, українській, білоруській та російський мовах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Полушкіна, Наталія (вчитель німецької мови).
    Інтернет - сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови / Н. Полушкіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 31-34 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні засоби комунікації -- информационные средства коммуникации -- навчально-інформаційні сайти -- учебно-информационные сайты -- інформаційна підтримка -- информационная поддержка -- блоги -- позитивні мотивації -- позитивные мотивации -- мовні вміння -- языковые умения -- іншомовні навички -- иноязычные навыки -- німецька мова -- немецкий язык -- уроки немецкого языка -- уроки німецької мови -- навчально-познавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность
Анотація: Мрва йде про створеня та використання Інтернет-сайту як засобу активізації знань учнів на уроках німецької мови в середдній школі. Розглянуто питання, пов'язані з пошуком шляхів підвищеня рівня знань, вдосконалення умінь і навичок учнів з німецької мови на основі використання навчально-інформаційного сайту. Наведено приклади різнобічного використання матеріалів сайту на уроках та в позаурочний час.


Знайти схожі

3.


    Полушкіна, Наталія (вчитель німецької мови).
    Інтернет-ресурси як засіб активації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- відеоконференції -- видеоконференции -- веб-сайти -- веб-сайты -- інтернет-конференції -- интернет-конференции -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- німецька мова -- немецкий язык -- іноземні мови -- иностранные языки -- уроки німецької мови -- уроки немецкого языка -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- учебно-познавательная деятельность учеников
Анотація: Розглядаються питання, пов'язані з умовами формування вмінь і навичок на уроках німецької мови з використанням нових інформаційних технологій, спрямованих на формування мовної компетентності. Наведено приклад використання матеріалів німецького освітнього веб-сайту на уроці в 11-му класі.


Дод.точки доступу:
Кулькіна, Катерина (вчитель німецької мови)

Знайти схожі

4.


    Єрмоленко, С. С.
    Відображення семантичної структури багатозначних слів на фразеологічному рівні / С. С. Єрмоленко // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2010. - № 6. - С. 45-54, Я. В. (Бечко). - Бібліографія посторінкова : 9 назв
УДК
ББК 81.03
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- багатозначність -- внутренняя форма слова -- внутренняя форма фразеологизма -- внутрішня форма слова -- компаративна фразеологія -- многозначность -- названия огня -- назви вогню -- немецкий язык -- німецька мова -- полисемия -- полісемія -- семантика -- семантика фразеологизмов -- семантика фразеологізмів -- семантическая структура -- семантическая структура фразеологимов -- семантична структура -- семантична структура фразеологізмів -- теория фреймов в филологии -- украинский язык -- українська мова -- фразема -- фразеология -- фразеология английского языка -- фразеология немецкого языка -- фразеология украинского языка -- фразеологія
Анотація: На матеріалі англійської, німецької та української мов розглядається питання про характер відображення систем семантичних варіантів багатозначних слів-найменувань вогню в структурі фразеологічних утворень зі спільним ключовим компонентом. Встановлено напрями смислового розвитку назв вогню у фразеологічному контексті і фрейм, визначальний для інтерпретації концепту "вогонь".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   656.2.003
   П 78


    Клейно, М. П.
    Використання ігор у курсі німецької мови у навчанні студентів немовних спеціальностей / М. П. Клейно // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей VIII Міжнародної наукової конференції (16.04-17.04.2009). - Д. : ДНУЗТ, 2009. - С. 164
УДК
Рубрики: ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ
   ІНОЗЕМНІ МОВИ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ -- ІНОЗЕМНІ МОВИ -- НЕМЕЦКИЙ ЯЗЫК -- НІМЕЦЬКА МОВА -- ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГР -- ВИКОРИСТАННЯ ІГОР -- ОБУЧЕНИЕ -- НАВЧАННЯ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Окопна, Я. В.
    Вправи для формування у майбутніх фахівців сфери обслуговування професійно орієнтованої компетенції у німецькому діалогічному мовленні / Я. В. Окопна // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 29-36 : рис.
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

   Немецкий язык

   Німецька мова

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- немецкий язык -- німецька мова -- диалогическачя речь -- діалогічне мовлення -- система упражнений -- система вправ -- второй иностранный язык -- друга іноземна мова


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Юдіна, О. В.
    Зміст і структура дидактичних матеріалів для навчання майбутніх менеджерів німецькомовного професійно орієнтованого міжкультурного спілкування / О. В. Юдіна // Іноземні мови. - 2010. - № 4. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Іноземні мови
   Иностранные языки

Кл.слова (ненормовані):
немецкий язык -- німецька мова -- іноземні мови -- иностранные языки -- дидактичні матеріали -- дидактические материалы -- професійно орієнтоване спілкування -- профессионально ориентировочное общение -- межкультурное общение -- міжкультурне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Юдко, Л. В.
    Концепт "толерантність": генетичний аспект дослідження [Текст] / Л. В. Юдко // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2017. - № 5. - С. 63-72. - Примітки посторінкові : 54 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.2
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- зіставне мовознавство -- контрастивна лексикологія -- контрастивная лексикология -- концепт -- лексика -- лексическая семантика -- лексична семантика -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- немецкий язык -- німецька мова -- російська мова -- русский язык -- семантика -- семантическая деривация -- сопоставительное языкознание -- толерантність -- толерантность -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Проаналізовано підходи до дослідження концепту ТОЛЕРАНТНІСТЬ в англійській, німецькій, російській, українській лінгвокультурах, визначено етимологію лексеми - вербалізатора концепту, ціннісний складник, спільне та відмінне для кожної лінгвокультури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


   
    Методичні рекомендації щодо підготовки до зовнішнього оцінювання з іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська) // Іноземні мови. - 2008. - № 4. - С. 19-28
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Иностранные языки

   Вища освіта

   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- иностранные языки -- тестирование -- английский язык -- немецкий язык -- французский язык -- испанский язык -- вища освіта -- іноземні мови -- тестування -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- испанська мова
Анотація: Приклади завдань.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.01.2009р. Інв.2261ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Материнська, О. В.
    Механізми утворення меронімів у німецькій мові / О. В. Материнська // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2012. - № 4. - С. 63-74. - Примітки посторінкові : 14 назв
УДК
ББК 81
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
композиты -- лексика и семантика немецкого языка -- меронимия -- меронімія -- метафора -- метонимия -- метонімія -- названия частей тела -- назви частин тіла -- немецкий язык -- німецька мова -- полисемия -- полісемія -- соматизми -- соматизмы -- структурно-семантическая организация лексики -- структурно-семантична організація лексики
Анотація: У пропонованій статті досліджуються структурно-семантичні властивості меронімів (найменувань частин цілого) у німецькій мові. Висвітлюються основні способи утворення меронімів, розвиток полісемії за рахунок метафоричних та метонімічних переносів, визн ачаються їхні структурно-семантичні типи.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)