Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=національні бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блінова Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Стратегія державного брендінгу України
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 6. - С. 115-119 (Шифр Г2/2012/6)
Примітки : Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК : 33:659
ББК : 65.47
Предметні рубрики: Засоби масової інформації
Средства массовой информации
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кирилов, Юрій Євгенович (доктор економічних наук; доцент; Херсонський державний аграрний університет)
Назва : Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 5. - С. 23-30: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аграрний сектор--аграрный сектор--сільське господарство--сельское хозяйство--глобалізація--глобализация--моделі конкурентоспроможності--модели конкурентоспособности--національні бренди--национальные бренды--продовольча безпека--продовольственная безопасность--стратегії розвитку апк--стратегии развития апк--інновації в апк--инновации в апк
Анотація: Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Дієвості сформованих брендів сприятиме запропонована модель конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації, в ос¬ову якої покладено принцип багатофункціональності сільського господарства.
Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.37(5ТАЇ)в7-5
Автор(и) : Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд)
Назва : Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 253-256
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.37(5ТАЇ)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Географіч. рубрики: Таиланд
Таїланд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутренние пассажироперевозки--внутрішні пасажиропаеревезення--воздушный транспорт--повітряний транспорт--избирательная регулярность--клиенты--клієнти--коммуникационные мотивации--комунакаційні мотивації--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--национальные бренды--національні бренди--потребительская лояльность--споживча лояльність--задоволеність споживача--удовлетворенность потребителя--потребительская удовлетворённость--споживча задоволеність--качество сервиса--якість сервісу--социологические опросы--соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет"), Варібрусова А.С.
Назва : Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Серія: Соціально-трудові проблеми
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2018. - № 1. - С. 137-142
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.9
ББК : 65.42(0)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Географіч. рубрики: Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Швейцария
Швейцарія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешнеэкономическая деятельность--зовнішньоекономічна діяльність--вэд--зед--глобальная конкуренция--глобальна конкуренція--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--имидж стран--імідж країн--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--международный брендинг--міжнародний брендинг--национальная конкурентоспособность--національна конкурентоспроможність--национальные бренды--національні бренди--национальный репутационный капитал--національний репутаційний капітал--политика национального брендинга--політика національного брендингу--продвижение бренда--просування бренду--рыночное позиционирование--ринкове позиціонування--специфические особенности--специфічні особливості--імидж країни--имидж страны--репутация брендов--репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)