Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=навчання студентів-філологів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України), Трубачова, Дар'я
Назва : Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 42-46
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища професійна освіта--высшее профессиональное образование--студенти-філологи--студенты-филологи--навчання студентів-філологів--обучение студентов-филологов--діяльнісний підхід в навчанні--деятельностный подход в обучении--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--способи комунікативної діяльності--способы коммуникативной деятельности--диференційоване навчання--дифференцированное обучение--рівні комунікативних здібностей--уровни коммуникативных способностей--творчий рівень--творческий уровень--продуктивний рівень--продуктивный уровень--достатній рівень--достаточный уровень--приклади комунікативних завдань--примеры коммуникативных занятий--майбутні вчителі іноземної мови--будущие учителя иностранных языков--проектувальні способи комунікативної діяльності--способы проектирования в коммуникативной деятельности--розподіл студентів за типологічними групами--распределение студентов по типологическим группам--власна комунікативна активність--собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)