Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міська іміджелогія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04в7
Автор(и) : Крамаренко Р.М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 208-212: іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Городское хозяйство
Міське господарство
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киев
Київ
Львов
Лвів
Амстердам
Берлин
Берлін
Копенгаген
Лондон
Мадрид
Мельбурн
Нью-Йорк
Рига
Сочи
Сочі
Тбилиси
Тбілісі
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамаренко Р.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародного обліку і аудиту; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Механізми розвитку креативних систем українського мегаполісу
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 5. - С. 197-200: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04(4УКР-2КИЇ)в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Городское хозяйство
Міське господарство
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киев
Київ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): городская имиджелогия--міська іміджелогія--региональная экономика--регіональна економіка--инновационное предпринимательство--інноваційне підприємництво--креативное развитие мегаполисов--креативний розвиток мегаполісів--креативные системы--креативні системи--маркетинг территорий--маркетинг територій--мегаполисы--мегаполіси--региональная конкурентоспособность--регіональна конкурентоспроможність--регионы украины--регіони україни--столичные города--столичні міста--стратегическое моделирование--стратегічне моделювання
Анотація: Проаналізовано стратегічні моделі розвитку міста Києва. Досліджені встановлені міською владою кроки модернізації столиці. Визначені елементи розвитку інноваційного підприємництва в місті Києві, які стримують процес креативної модернізації столиці.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)