Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модернізація системи освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
   37
   У 67


    Розов, С. В.
    Инновационные методы обучения / С. В. Розов, Е. А. Якушева // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. - Т. 1. - С. 135-137. - Библиогр. в конце ст. . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- ВУЗы -- ВНЗ -- модернизация системы образования -- модернізація системи освіти -- мультимедийные ресурсы -- мультимедійні ресурси -- синкретическое обучение -- синкретичне навчання -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу


Дод.точки доступу:
Якушева, Е. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Парпан, У. М. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри адміністративного та інформаційного права ННІ права та психології).
    Освіта як вагомий чинник розвитку суспільства в умовах глобалізації / У. М. Парпан // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні
   Образование в Украине

Кл.слова (ненормовані):
функції освіти -- освітні системи -- освітній простір -- інформаційне суспільство -- модернізація системи освіти -- соціальний феномен -- розвиток суспільства -- глобалізація -- функции образования -- образовательные системы -- образовательное пространство -- информационное общество -- модернизация системы образования -- социальный феномен -- развитие общества -- глобализация
Анотація: Присвячено розкриттю основних проблем сучасної освітньої парадигми крізь призму провідних теоретичних концепцій соціальної філософії та соціології.


Знайти схожі

3.


    Киричков, Ю. В. (директор Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ" м. Києва).
    Організація неперервної освіти в національному університеті України "КПІ" / Ю. В. Киричков // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 31-33 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- ступенева освіта -- моделі неперервної ступеневої освіти -- система освіти -- модернізація системи освіти -- практичні рекомендації -- профільна освіта -- фахова освіта -- професійна орієнтація -- кар'єрна підготовка -- непрерывное образование -- уровневое образование -- модели непрерывного уровневого образования -- система образования -- модернизация системы образования -- практические рекомендации -- профильное образование -- профессиональное образование -- профессиональная ориентация -- карьерная подготовка -- ЗНЗ-ВНЗ -- ОУЗ-ВУЗ
Анотація: Розглядаються проблеми неперервності освіти в умовах глобалізації світових процесів. На прикладі співпраці НТУУ "КПІ" з Політехнічним ліцеєм НТУУ "КПІ" представлені схеми реалізації неперервної освіти в системі ЗНЗ-ВНЗ. Автор подає модель та практичні рекомендації щодо впровадження якісної неперервної ступеневої освіти від першокласника до випускника університету, кандидата та доктора наук, пропонує систему кар'єрної підготовки.


Дод.точки доступу:
Національний університет України "КПІ" \о нем\; КПІ, Національний університет України; Політехнічний ліцей НТУУ "КПІ" \о нем\

Знайти схожі

4.


   
    Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 7-20 : табл., рис. - Бібліогр.: у виносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- академії -- академии -- вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- системи управління якістю -- система управления качеством -- СУЯ -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- піраміда персоналу -- пирамида персонала
Анотація: Розглядається практичний досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О. С. Попова. Запропоновані алгоритм розробки, схема взаємодії процесів та піраміда персоналу, який здійснює діяльність у системі управліня якістю вищого навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Воробієнко, Петро (доктор технічних наук; ректор Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова); Станкевич, І. В. (кандидат економічних наук; доцент); Глухова, Ольга (кандидат хімічних наук); Суліма, Лілія; Одеська національна академія зв'язку імені О. С. Попова \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    The influence of education on the quality of human-technical potential in Romania / N. Ilias [и др.] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - P140-144. - Бібліогр. в кінці ст. 1 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.584к94
Рубрики: Маркетинг образовательных услуг
   Маркетинг освітніх послуг

   Румунія
Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- модернізація системи освіти -- гуманітарно-технічний потенціал -- корекція робочої сили -- професійна компетентність -- інновації в освіті -- ринок праці -- освітні ресурси -- рынок образовательных услуг -- модернизация системы образования -- гуманитарно-технический потенциал -- коррекция рабочей силы -- профессиональная компетентность -- инновации в образовании -- рынок труда -- образовательные ресурсы -- освітні послуги -- образовательные услуги
Анотація: Розглянуто питання про необхідність модернізації існуючої системи освіти, безперервної корекції робочої сили.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Ilias, Nicolae (доктор технічних наук; професор; Президент Петрошанського університету; Румунія); Cioara, Inga (аспірантка Петрошанського університету; Румунія); Andras, Iosif (доктор технічних наук; професор Петрушанського університету; Румунія); Radu, Sorin (доктор технічних наук; професор Петрушанського університету; Румунія)

Знайти схожі

6.


    Хринюк, Надія (кандидат хімічних наук; учитель хімії; учитель-методист; методист із базових дисциплін районного науково-методичного центру).
    Комп'ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 37-39 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація навчально-виховних процесів -- компьютеризация учебно-воспитательных процессов -- комп'ютерні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- навчально-педагогічні програмні засоби -- учебно-методические програмные средства -- інтерактивні дошки -- интерактивные доски -- шкільна хімічна освіта -- школьное химическое образование -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема впровадження комп'ютерних технологій у шкільну хімічну освіту, аналізується сучасний стан інформатизації навчально-виховного процесу, зокрема, під час викладання хімії, надаються методичні рекомендації щодо підготовки уроків із використанням сучасних комп'ютерних технологій.


Знайти схожі

7.


    Пузіков, Дмитро (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій).
    Принципи оціновання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток ЗНЗ -- инновационное развитие ОУЗ -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- оцінювання інноваційного розвитку -- оценивание инновационного развития -- принципи оцінювання інноваційного розвитку -- принципы оценивания инновационного развития -- філософські принципи оцінювання -- философские принципы оценивания -- загальнонаукові принципи оцінювання -- общенаучные принципы оценивания -- правові принципи оцінювання -- правовые принципы оценивания -- загальнопедагогічні принципи оцінювання -- общепедагогические принципы оценивания -- специфічні принципи оцінювання -- специфические принципы оценивания -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглянуто важливий компонент теоретико-методичного забезпечення оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу-принципи цієї діяльності. Визначено поняття "принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу", обгрунтовано основу та класифікацію цихз принципів.


Знайти схожі

8.


    Сухарніков, Юрій (кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір).
    Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 10. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- кодифіковані закони -- кодифицированные законы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- нормативно-правове регулювання -- державне регулювання -- государственное регулирование -- Болонское пространство -- Болонський простір -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Європейська система трансферу і накопичення кредитів -- Европейская система трансфера и накопления кредитов -- якість освіти -- качество образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- Національна система компетенцій і кваліфікацій -- Национальная система компетеннций и квалификаций -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- визначення поняття "вища освіта" -- определение понятия "высшее образование" -- учиння протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- учиння усюди по життю -- обучение везде по жизни
Анотація: Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Сєдих, Юрій (доктор філософії; професор; президент Товариства дружби "Україна-Болгарія").
    Київський Ліцей №293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 40-41 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- ліцеї -- лицеи -- товариства дружби -- товарищества дружбы -- українсько-болгарські зв'язки -- украинско-болгарские связи -- політкультурне виховання -- политкультурное воспитание -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процес
Анотація: Про участь Ліцею № 293 у заходах, присвячених Республіки Болгарія.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй м. Києва \о нем\; Товариство дружби "Україна-Болгарія" \о нем\; Україна-Болгарія, товариство дружби \о нем\

Знайти схожі

10.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 19-24 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- інноваційне середовище -- инновационная среда -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения культуры -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- готовность к инновационной педагогической деятельности -- інноваційна компетентність педагогів -- инновационная компетентноть педагогов -- регулятори інноваційної педагогічної діяльності -- регуляторы инновационной педагогической деятельности -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательльные учебные заведения -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття, як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи.


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)