Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=модель маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 658.8:338.432
Автор(и)
: Романова Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом)
Назва
: До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування
: Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал/ редакційна рада Ю. О. Лупенко та ін. - К., 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - ISSN 2221-1055. - ISSN 2221-1055
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
: 68.01.14
УДК
: 658.8:338.432
Предметні рубрики:
Маркетинг
Сільськогосподарське виробництво
Сельскохозяйственное производство
Анотація:
Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)