Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=модель маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658.8:338.432
Автор(и) : Романова Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом)
Назва : До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал/ редакційна рада Ю. О. Лупенко та ін. - К., 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - ISSN 2221-1055. - ISSN 2221-1055
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 68.01.14
УДК : 658.8:338.432
Предметні рубрики: Маркетинг
Сільськогосподарське виробництво
Сельскохозяйственное производство
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)