Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобільний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швиденко, Ольга Михайлівна (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України)
Назва : Передумови розвитку мобільного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2014. - № 11. - С. 114-119: рис.
Примітки : статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільське господарство--сельское хозяйство--електронне сільське господарство--электронное сельское хозяйство--сільськогосподарські підприємства--сельскохозяйственные предприятия--фермерські господарства--фермерские хозяйства--інформаційні технології--информационные технологии--мобільні технології--мобильные технологии--мобільний маркетинг--мобильный маркетинг--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг
Анотація: Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного маркетингу. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-маркетингу. Розглянуто визначення мобільного маркетингу як комплексу маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного маркетингу та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного маркетингу в їхній діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окландер, Михайло (завідувач кафедри маркетингу; доктор економічних наук; професор), Златова, Ірина
Назва : Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу"
Серія: Громадське обговорення
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 64-69: табл. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструменти цифрового маркетингу--трудові функції фахівців--менеджер з пошукової оптимізації--мобільний маркетинг--ремаркетинг--e-mail маркетинг--проект-менеджер--контент-менеджер--инструменты цифрового маркетинга--трудовые функции специалистов--менеджер по поисковой оптимизации--мобильный маркетинг
Анотація: Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового маркетингу, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва : На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія: Інтернет маркетинг
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--мобільний маркетинг--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--маркетинг в2в--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)в-5
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва : Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Косар Н. С., Кузьо Н. Є., Притула С. В.
Назва : Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства
Колективи : Львівська політехніка
Місце публікування : Львівська політехніка. Вісник Національного університету "Львівська політехніка"/ Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 233-240 (Шифр 06/Л 89-003687)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--мобільний маркетинг--мобильный маркетинг--инновации--інновації--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)