Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мобільний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Швиденко, Ольга Михайлівна (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України)
Назва
: Передумови розвитку мобільного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування
: Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2014. - № 11. - С. 114-119: рис.
Примітки
: статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 338.43
ББК
: 65.32
Предметні рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): сільське господарство--сельское хозяйство--електронне сільське господарство--электронное сельское хозяйство--сільськогосподарські підприємства--сельскохозяйственные предприятия--фермерські господарства--фермерские хозяйства--інформаційні технології--информационные технологии--мобільні технології--мобильные технологии--
мобільний маркетинг
--мобильный маркетинг--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг
Анотація:
Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного маркетингу. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-маркетингу. Розглянуто визначення мобільного маркетингу як комплексу маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного маркетингу та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного маркетингу в їхній діяльності.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Окландер, Михайло (завідувач кафедри маркетингу; доктор економічних наук; професор), Златова, Ірина
Назва
: Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу"
Серія:
Громадське обговорення
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 64-69: табл. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інструменти цифрового маркетингу--трудові функції фахівців--менеджер з пошукової оптимізації--
мобільний маркетинг
--ремаркетинг--e-mail маркетинг--проект-менеджер--контент-менеджер--инструменты цифрового маркетинга--трудовые функции специалистов--менеджер по поисковой оптимизации--мобильный маркетинг
Анотація:
Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового маркетингу, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва
: На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія:
Інтернет маркетинг
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--
мобільний маркетинг
--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--маркетинг в2в--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--автоматизация маркетинга
Анотація:
Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39(4УКР)в-5
Автор(и)
: Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва
: Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--
мобільний маркетинг
--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація:
Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Косар Н. С., Кузьо Н. Є., Притула С. В.
Назва
: Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства
Колективи
: Львівська політехніка
Місце публікування
: Львівська політехніка. Вісник Національного університету "Львівська політехніка"/ Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 233-240 (Шифр 06/Л 89-003687)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 658.8
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--
мобільний маркетинг
--мобильный маркетинг--инновации--інновації--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)