Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=методы ассоциативных символов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гусак, Людмила (доктор педагогічних наук; професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), Лещенко, Зінов'я, Чухнова, Оксана
Назва : Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа. - Київ: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2016. - № 1. - С. 31-36: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Луцьк
Луцк
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--младшие школьники--навчання іноземних мов--обучение иностранных языков--асоціативне навчання--ассоциативное обучение--методи асоціативних символів--методы ассоциативных символов--імітація--имитация--мовні матеріали--языковые материалы--жести--жесты--образи--образы--образне мислення--образное мышление--асоціації--ассоциации--початкові школи--начальные школы--досвід початкових шкіл--опыт начальных школ
Анотація: Порушується проблема вдосконалення навчання іноземної мови молодших школярів шляхом впровадження інноваційних метидик. Особливу увагу приділено асоціативному навчанню іноземної мови у початковій школі, описано різні методи асоціативного навчання, представлено авторський підхід до навчання іноземної мови молодших школярів на основі застосування методу асоціативних символів. Обгрунтовується: метод асоціативних символів (МАС) дає можливість складний навчальний матеріал перетворити на простий, а нецікавий зробити цікавим, забезпечити умови, максимально відповідні життєвим ситуаціям, наблизити процес навчання до невимушеного сприйняття, що сприяє розв'язанню питання перевантаження дитини. Представлено техніку застосування вказаного методу, проаналізовано його переваги та недоліки, наведено резульати впровадження методу асоціативних символів у процес навчання іноземної мови у початкових школах міста Луцька.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\6.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)