Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=межпредметная интеграция<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобцев Дмитро (викладач студії ділової української мови та культури мови; Харків)
Назва : Міжпредметна інтеграція як фактор формування когнітивних компетенцій п'ятикласників
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 6. - С. 5-10
Примітки : Бібліографія : С.10 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Досліджується формування когнітивних компетенцій учнів не лише на уроках рідної мови, але й у міжпредметних зв'язках - під час сприймання матеріалів на уроках природничо-математичного циклу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України)
Назва : Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 8. - С. 19-23
Примітки : Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Юрій (учитель математики і природознавства ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський вчитель)
Назва : Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 4/5. - С. 37-39 (Шифр Р65/2010/4/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Викладено основи методики розвитку творчої особистості методом інтеграції і наведено приклади використання цієї методики на інтегрованих уроках математики і природознавства.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України)
Назва : Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 6. - С. 32-36
Примітки : Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дорошко Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 8. - С. 53-56
Примітки : Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хорошковська Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 8. - С. 49-52
Примітки : Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного пед. університету ім. Павла Тичини)
Назва : Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 3. - С. 10-14
Примітки : Бібліографія : С.14 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як вид нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.26(4 Укр)
Автор(и) : Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви)
Назва : Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін
Місце публікування : Українознавство. - Київ: Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії, 2012. - № 1. - С. С.179-181: табл.
Примітки : Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.26(4 Укр)
Предметні рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Здійснення міжпредметних зв`язків як необхідна складова інтеграції навчально-виховного процесу у структурі діяльності вчителя
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2013. - № 1. - С. 28-30
Примітки : Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Висвітлена теорія побудови міжпредметних зв`язків та практика їх побудови на сучасному етапі, проаналізовано основні помилки при побудові міжпредметних зв`язків, подано методичні рекомендації щодо їх уникнення.
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 74.266.3
Автор(и) : Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської СШ Широківського району Дніпропетовської області)
Назва : Застосування міжпредметних зв'язків на уроці історії як засіб розвитку культурологічних компетенцій семикласників
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 31-36: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3
Предметні рубрики: Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Анотація: Розробка інтегрованого уроку історії, зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва, присвяченого історії Західної Європи періоду середньовіччя, культурі Західної Європи цього періоду та героїчній поемі "Пісня про Роланда".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка)
Назва : Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування
Місце публікування : Дивослово. - Київ: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2017. - № 2. - С. 2-11
Примітки : Продовження. Початок у №1В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Предметні рубрики: Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання української літератури--преподавание украинской литературы--освіта в україні--образование в украине--реформування освіти--реформирование образования--компетентнісний підхід в освіті--компетентностный подход в образовании--мовленнєва компетентність--речевая компетентность--загальнокультурна компетентність--общекультурная компетентность--історія викладання літератури--история преподавания литературы--навчальні програми--учебные программы--історико-літературний принцип викладання літератури--историко-литературный принцип преподавания литературы--кризи літературної освіти--кризисы литературного образования--виховний потенціал літератури--воспитательный потенциал литературы--кліпова свідомість--клиповое сознание--літературна освіта--литературное образование--міжпредметна інтеграція--межпредметная интеграция--розвантаження навчальних програм--разгрузка учебных программ--читацька компетентність--читательская компетентность--навчальні програми--учебные программы--навчальна програми з літератури--учебные программы по литературе--принципи побудови навчальних програм--принципы построения учебных программ--принцип націєцентризму--принцип нациецентризма--патріотичне виховання--патриотическое воспитание--національне виховання--национальное воспитание--принцип орієнтації на вікові особливості учнів--принцип ориентации на возрастные особенности учеников--вимоги до аналізу літературного твору--требвания к анализу литературного произведения--метод повільного читання художніх текстів--метод медленного чтения художественных текстов--медіаграмотність--медиаграмотность--формування медіаграмотності в учнів--формирование медиаграмотноси у учеников--медіаекологічна свідомість--медиаэкологическое сознание--формування медіаекологічної свідомості в учнів--формирование медиаэкологическго сознания у учеников--навчальні есеї--учебные эссе--компетентності вчителя-словесника--компетентности учителя-словесника--аналіз літературного твору--анализ литературного произведения--вимоги до підручників--требования к учебникам--вивчення біографій письмеників--изучение биографий писателей--навчальні посібники--учебные пособия--аудіовізуальні навчальні посібники--аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)