Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=медиа агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Лазебник, Максим (исполнительный директор)
Назва
: Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
Серія:
Комунікації: реклама, PR
Різночитання назви
:: Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 6. - С. 27-37: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/6). - ISSN 1606-3732
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг, 2013 р.
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): рекламно-коммуникационный рынок--рекламно-комунікаційний ринок--развитие рынков--розвиток ринків--экспертный прогноз--експертний прогноз--экспертный опрос--експертне опитування--
медиа агентства
--медіа агентства--холдинги--сейлз-хаусы--сейлз-хауси
Анотація:
Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій)
Назва
: Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--
медиа агентства
--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--біллінг--биллинг--direct marketing-ові заходи
Анотація:
Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)