Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медиа агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Лазебник, Максим (исполнительный директор)
Назва : Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
Серія: Комунікації: реклама, PR
Різночитання назви :: Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 6. - С. 27-37: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/6). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг, 2013 р.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламно-коммуникационный рынок--рекламно-комунікаційний ринок--развитие рынков--розвиток ринків--экспертный прогноз--експертний прогноз--экспертный опрос--експертне опитування--медиа агентства--медіа агентства--холдинги--сейлз-хаусы--сейлз-хауси
Анотація: Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій)
Назва : Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2014. - № 7. - С. 20-24
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--внешняя реклама--рекламний ринок--рекламный рынок--медіа реклама--медиа реклама--маркетингові сервіси--маркетинговые сервисы--медіа агенції--медиа агентства--рекламно-комунікаційний ринок--рекламно-коммуникационный рынок--біллінг--биллинг--direct marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)