Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=медиа агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Соломянюк, Наталія Миколаївна
(кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама
--
внешняя реклама
--
рекламний ринок
--
рекламный рынок
--
медіа реклама
--
медиа реклама
--
маркетингові сервіси
--
маркетинговые сервисы
--
медіа агенції
--
медиа агентства
--
рекламно-комунікаційний ринок
--
рекламно-коммуникационный рынок
--
біллінг
--
биллинг
--
Direct Marketing-ові заходи
Анотація:
Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Лазебник, Максим
(исполнительный директор).
Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 6
. - С. 27-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг, 2013 р.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекламно-коммуникационный рынок
--
рекламно-комунікаційний ринок
--
развитие рынков
--
розвиток ринків
--
экспертный прогноз
--
експертний прогноз
--
экспертный опрос
--
експертне опитування
--
медиа агентства
--
медіа агентства
--
холдинги
--
сейлз-хаусы
--
сейлз-хауси
Анотація:
Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
\о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)