Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=масові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Демченко, М. В. (старший викладач Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Проблема конструювання суспільної реальності в англо-американській професійній традиції / М. В. Демченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 165-168. - Бібліографія : С.168 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
западная политология -- західна політологія -- конструирование социальной реальности -- конструювання соціальної реальності -- масові комунікації -- мас-медіа -- масс-медиа -- массовые коммуникации -- новини -- новости -- политическая коммуникативистика -- политология и теория массовой коммуникации -- політична комунікативістика -- політологія і теорія масової комунікації
Анотація: У статті аналізуються погляди на конструювання суспільної реальності засобами медіа, які притаманні англо-американській професійній традиції.


Знайти схожі

2.


    Дабіжа, В.
    Періодизація розвитку досліджень, феномена масових комунікацій / В. Дабіжа // Освіта регіону. - 2010. - № 4. - С. 202-206
УДК
Рубрики: Массовые коммуникации
   Масові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
массовые коммуникации -- масові комунікації


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Вінічук, І. М.
    Особливості впливу глобальних систем масової комунікації на особистість / І. М. Вінічук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2012. - № 1. - С. 50-53
УДК
Рубрики: Массовые коммуникации
   Масові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
массовые коммуникации -- масові комунікації -- глобализация -- глобалізація -- информационная культура -- інформаційна культура


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Слюсаревський, Микола (кандидат психологічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор).
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медиаобразование -- медіаорієнтаційна функція освіти -- медиаориентированная функция образования -- масмедіа -- массмедиа -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- організація медіаосвіти -- организация медиаобразования
Анотація: Пропонується розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Показано, що медіаосвіта є найважливішим способом інституціоналізації цієї функції.


Знайти схожі

5.


    Сусская, Ольга (кандидат филологических наук; доцент кафедры связей с общественностью).
    Мотивационная парадигма информационного выбора при условии персонификации медиа-коммуникативного пространства / О. Сусская // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150 : 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.563.0
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология идеологии

   Соціологія ідеології

Кл.слова (ненормовані):
аудитория масс-медиа -- аудиторія мас-медіа -- контаминация субъектности -- контамінтація суб'єктності -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- мотивационная парадигма -- мотиваційна парадигма -- персональные мотивы -- персональні мотиви -- персонификация медиа-пространства -- персоніфікація медіа-простору -- психологические мотивы -- психологічні мотиви
Анотація: Анализируются теоретические направления исследований медиа-пространства. Эффекты массовой коммуникации, известные как модель "парадигмы эффектов", стали сейчас одной из наиболее популярных моделей массовой коммуникации. Сегодня интересы современной социологической и психологической наук связаны с субъектными персональными мотивами больше, чем с интересами масс-медийной аудитории в целом.


Знайти схожі

6.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП).
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 76
Рубрики: Средства массовой информации
   СМИ в целом

   Засоби масової інформації

   Змі в цілому

Кл.слова (ненормовані):
информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля.
Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Знайти схожі

7.


    Макабула, А. І.
    Особливості медійної комунікації / А. І. Макабула // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. - Вип. 3. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Преса
   Пресса

   Соціальні мережи

   Социальные сети

Кл.слова (ненормовані):
масові комунікації -- массовые коммуникации -- телебачення -- телевидение -- новини -- новости -- журналістика -- журналистика -- мас-медіа -- масс-медиа -- соціальні мережі -- социальные сети -- медіасистема -- медиасистема -- фальсифікація -- фальсификация


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


Український державний університет науки і технологій

    Podoliaka, N. S.
    Strategies of Desacralization of Writers by Means of Merch / N. S. Podoliaka // Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т науки і технологій. - Дніпро, 2022. - Вип. 22: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P80-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/271334/266943. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/16254. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Літературознавство

   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
merch -- мерч -- sacredness -- сакральність -- desacralization -- десакралізація -- writers of Ukraine -- письменники України -- mass communications -- масові комунікації

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Український державний університет науки і технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)