Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=масові відкриті онлайн-курси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцунь, Олександр (кандидат економічних наук; голова)
Назва : Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 4. - С. 34-47
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові відкриті онлайн-курси--массовые открытые онлайн-курсы--мегауніверситети--мегауниверситеты--монетизація освіти--монетизация образования--освітній стартап--образовательный стартап--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--университетское образование--університетська освіта--стратегии развития--стратегії розвитку
Анотація: Проведено "ревізію" зміни ціннісних і світоглядних орієнтирів діяльності університетів й визначено на цій основі їх майбутні перспективи. Наводяться позитивні та негативні аспекти розвитку онлайн-освіти, аналізується їх вплив на економіку розвинутих держав світу та країн, що розвиваються. Запропоновано стратегії розвитку університетської освіти, які дадуть змогу навчальним закладам вдало позиціонувати себе на ринку та зберегти і примножити надбання своїх національних шкіл.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаровець, Сергій (кандидат наук із соціальних комунікацій; директор Наукової бібліотеки Національного університету "Києво-Могильнська академія"), Кулик, Євгенія
Назва : Бібліотека 4.0: технології та сервіси майбутнього
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ Засновник :Національна Академія наук України, Центральная бібліотека ім. Вернадського.: К., 2017. - № 5. - С. 3-14
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 02:004.3
ББК : 78с
Предметні рубрики: Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Автоматизация библиотечных процессов
Автоматизація бібліотечних процесів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні бібліотечні послуги--инновационные библиотечные услуги--інноваційні бібліотечні сервиси--инновационные библиотечные сервисы--трансформація бібліотек--трансформация библиотек--моделі бібліотеки--модели библиотеки--бібліотека 4.0--веб 4.0--веб 3.0--веб 2.0--інтернет речей--интернет вещей--впровадження веб-технологій у бібліотечну діяльність--внедрение веб-технологий в библиотечную деятельность--великі дані--большие данные--відкриті дані--открытые данные--штучний інтелект--искусственный интеллект--навколишній інтелект--окружающий интеллект--бібліотека 2.0--библиотека 2.0--bluubeam--мейкерспейси--3d-технології--3d-технологии--концепція byod--концепция byod--массовые открытые онлайн-курсы--масові відкриті онлайн-курси--массовые открытые онлайн-курсы
Анотація: Представлено концепцію та складники моделі бібліотеки наступного покоління – Бібліотеки 4.0. Розглянуто передові інтернет-технології, які можуть використовуватися для впровадження інноваційних бібліотечних послуг і сервісів, скерованих на задоволення потреб користувачів з урахуванням особливостей інформаційної взаємодії в суспільстві. Аргументовано, що модель Бібліотеки 4.0 не зможе ґрунтуватися винятково на технологіях, адже їх упровадження призведе до зміни структури інформаційних потреб користувачів, трансформації фізичного простору бібліотек, переосмислення моделей організації та фінансування інформаційної галузі загалом. Для комплексного розгляду перспектив побудови цілісної концепції Бібліотеки 4.0 використано окремі тренди американського Center for the Future of Libraries.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 33:37
Автор(и) : Осецький В. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки), Татомир І. Л.
Назва : Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті"
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2017. - № 12. - С. 86-98
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 33:37
ББК : 65.497
Предметні рубрики: Економіка
Економіка культури, науки, освіти
Экономика
Экономика культуры, науки, образования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові відкриті онлайн-курси--освітні стартапи--навчальний хаб--монетизація освіти--інновації в освіті--освітні онлайн-курси--освітні платформи--система дистанційного навчання --інтерактивні безкоштовні курси--зарубіжний досвід--массовые открытые онлайн-курсы--образовательные стартапы--учебный хаб--монетизация образования--инновации в образовании--образовательные онлайн-курсы--образовательные платформы--система дистанционного обучения--интерактивные бесплатные курсы--зарубежный опыт
Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного форматьу навчання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І. (кандидат економічних наук)
Назва : Особливості використання освітніх онлайн-платформ для корпоративного рекрутування талантів
Місце публікування : Україна: аспекти праці. - К., 2018. - № 1. - С. 10-15
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 658.310.9
ББК : 65.291.6
Предметні рубрики: Економіка
Управління персоналом
Экономика
Управление персоналом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративні рекрутери--освітні онлайн-сервіси--меритократична еліта--освітні онлайн-сервіси--людеардери--ера гіперспеціалізації--масові відкриті онлайн-курси--інвестиції в людський капітал--зарубіжний досвід--корпоративные рекрутеры--образовательные онлайн-сервисы--людеардеры--эра гиперспециализации--массовые открытые онлайн-курсы--инвестиции в человеческий капитал--зарубежный опыт
Анотація: Показано, в який спосіб рекрутери використовують МВОК для диференціації заявників та пошуку кращих потенційних працівників. Визначено перспективні напрями співпраці роботодавців та освітніх онлайн-провайдерів, базовані на таких формах заохочення талантів, як резервування вакансій для випускників онлайн-програм, виплата коштів за отримання інформації про їх успішність, підтримка програм короткострокового наймання, збільшення інвестицій у таїанти, участь у філантропічних програмах. З'ясовано, що в найближчі роки ринок праці поповниться новими «єдинорогами» - високооплачуваними випускниками онлайн-програм та першими «людеардерами» - власниками інвестиційних портфелів, зібраних із талантів сукупною вартістю понад мільярд доларів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)