Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг інновацій<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Беспалюк Х.М.
Назва
: Логістичне та маркетингове забезпечення інноваційної діяльності
Місце публікування
: Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 14-23 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК
: 330.341.1
Предметні рубрики:
Инновации
Інновації
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.304.25г-5
Автор(и)
: Шупакова К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Мусієнко В.Д.
Назва
: Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 12. - С. 81-83: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.1
ББК
: 65.304.25г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аромаркетинг--аромаркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--маркетинг инноваций--
маркетинг інновацій
--маркетинговый инструментарий--маркетинговий інструментарій--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--пищевые предприятия--харчові підприємства
Анотація:
Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)