Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг інновацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Беспалюк Х.М.
Назва : Логістичне та маркетингове забезпечення інноваційної діяльності
Місце публікування : Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 14-23 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК : 330.341.1
Предметні рубрики: Инновации
Інновації
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.25г-5
Автор(и) : Шупакова К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Мусієнко В.Д.
Назва : Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 12. - С. 81-83: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.1
ББК : 65.304.25г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромаркетинг--аромаркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--маркетинг инноваций--маркетинг інновацій--маркетинговый инструментарий--маркетинговий інструментарій--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--пищевые предприятия--харчові підприємства
Анотація: Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)