Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг сільських територій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравців, Ірина Костянтинівна (асистент кафедри маркетингу )
Назва : Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону
Місце публікування : Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львов: "Регіональна економіка", 2015. - № 4. - С. 95-101. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138 + 332.1
Предметні рубрики: Аграрная політика Украини
Аграрная политика Украины
Экономика
Экономическая география и региональная экономика
Економіка
Економічна географія та регіональна економіка
Географіч. рубрики: Україна
Західна Україна
Украина
Западная Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільські території--прикордонні регіони--соціально-економічний потенціал--регіональний маркетинг--сельские территории--приграничные регионы--социально-экономический потенциал--региональный маркетинг--маркетинг сельских территорий--маркетинг сільських територій
Анотація: Досліджено теоретико-прикладні аспекти формування системи маркетингу сільських територій на прикладі прикордонного регіону. Доведено, що маркетинг сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл, їх високим транзитним потенціалом, характерам фінансового та матеріально-технічного забезпечення, галузевою структурою підприємництва, впливом транскордонного співробітництва і транскордонної трудової міграції. Обґрунтовано, що в умовах проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи одним з пріоритетів розвитку маркетингу сільських територій є формування сучасного іміджу укрупнених сільських територіальних громад для нарощування обсягів залучення прямих іноземних інвестицій. Окрема увага приділяється аналізу інституційних аспектів розвитку маркетингу сільських територій, зокрема виявленню впливу інституційних дисфункцій на ефективність маркетингових комунікацій у прикордонних сільських населених пунктах Західної України. За результатами проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції для органів державної влади і місцевого самоврядування прикордонних сільських територій України
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравців, Ірина Костянтинівна (асистент кафедри маркетингу)
Назва : Маркетинг сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи
Місце публікування : Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2016. - № 2. - С. 129-135: рис. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
Предметні рубрики: Экономика
Экономика сельского хозяйства
Економіка
Економіка сільського господарства
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг сільських територій--регіональний розвиток--економічна ефективність регіонів--конкурентоспроможність регіонів--європейська інтеграція--маркетинг сельскохозяйственных территорий--региональное развитие--экономическая эффективность регионов--конкурентоспособность регионов--европейская интеграция--сільські території--сельские территории
Анотація: Окреслено пріоритетні напрями розвитку маркетингу сільських територій у контексті підвищення ефективності функціонування основних ланок регіональної економіки. Першочергову увагу приділено актуалізації маркетингової проблематики в діяльності органів місцевого самоврядування сільських територіальних громад України в умовах нових викликів європейської інтеграції. Відзначено вагомий вплив маркетингу сільських територій на просування економічних інтересів регіонів в умовах посилення глобальної конкуренції. Виявлено характерні риси маркетингу сільських територій, які відображають спроможність впливу маркетингових інструментів на зниження трансакційних витрат в економіці регіону та забезпеченні його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів удосконалення маркетингу сільських територій задля нарощування соціально-економічного регіонального розвитку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)