Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг сельскохозяйственных территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравців, Ірина Костянтинівна (асистент кафедри маркетингу)
Назва : Маркетинг сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи
Місце публікування : Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2016. - № 2. - С. 129-135: рис. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.43
Предметні рубрики: Экономика
Экономика сельского хозяйства
Економіка
Економіка сільського господарства
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг сільських територій--регіональний розвиток--економічна ефективність регіонів--конкурентоспроможність регіонів--європейська інтеграція--маркетинг сельскохозяйственных территорий--региональное развитие--экономическая эффективность регионов--конкурентоспособность регионов--европейская интеграция--сільські території--сельские территории
Анотація: Окреслено пріоритетні напрями розвитку маркетингу сільських територій у контексті підвищення ефективності функціонування основних ланок регіональної економіки. Першочергову увагу приділено актуалізації маркетингової проблематики в діяльності органів місцевого самоврядування сільських територіальних громад України в умовах нових викликів європейської інтеграції. Відзначено вагомий вплив маркетингу сільських територій на просування економічних інтересів регіонів в умовах посилення глобальної конкуренції. Виявлено характерні риси маркетингу сільських територій, які відображають спроможність впливу маркетингових інструментів на зниження трансакційних витрат в економіці регіону та забезпеченні його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів удосконалення маркетингу сільських територій задля нарощування соціально-економічного регіонального розвитку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)