Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг сельских территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій/Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 10.-С.249-260
2.

Кравців І. К. Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону/І. К. Кравців // Регіональна економіка. -Львов:"Регіональна економіка", 2015,N № 4.-С.95-101
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)