Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг персоналу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37/М 90
Автор(и) : Лизанець А.Г., Русин В.М.
Назва : Маркетинговий підхід до управління персоналом
Місце публікування : Науковий вісник Мукачівського державного університету: журнал наукових праць. - Мукачево, 2010. - № 8 (3). - С. 172-180: схем. (Шифр 37/М 90-978547)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 331.108.26
Предметні рубрики: УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290г-6
Автор(и) : Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз
Серія: Економіка та управління підприємствами
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 110-117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 65.290г-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рофаіда, Рофі (викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг), Юніарсі, Тьютью, Састрапрайя, Дісман
Назва : Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу
Серія: Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2017. - № 9. - С. 49-56: схем.
Примітки : Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.310.9
ББК : 65.291.6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Персонал. Кадры организации
Персонал. Кадри організації
Географіч. рубрики: Индонезия
Індонезія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): государственные предприятия--державні підприємства--кадровые резервы--кадрові резерви--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--личностное развитие--особистісний розвиток--маркетинг персонала--маркетинг персоналу--мотивация персонала--мотивація персоналу--организационные показатели работы--організаційні показниким праці--полифункциональность труда--поліфункціональність праці--стимулирование--стимулювання--управление талантами--управління талантами--управленческие стратегии--управлінські стратегії
Анотація: Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)