Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг В2В<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Юрчак, Олександр (консультант з питань стратегічного маркетингу В2В; член СІМ)
Назва
: Виклики маркетингу В2В в Україні
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 67-70. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Методи та інструменти маркетингу В2В.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва
: На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія:
Інтернет маркетинг
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--мобільний маркетинг--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--
маркетинг в2в
--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--автоматизация маркетинга
Анотація:
Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)