Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг В2В<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Юрчак, Олександр (консультант з питань стратегічного маркетингу В2В; член СІМ)
Назва : Виклики маркетингу В2В в Україні
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 67-70. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Методи та інструменти маркетингу В2В.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу)
Назва : На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання
Серія: Інтернет маркетинг
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 4-11: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошуковий маркетинг--мобільний маркетинг--конкурентоспроможність підприємств--в2в маркетинг--маркетинг в2в--маркетинг в соціальних мережах--консалтинговий ринок--автоматизація маркетингу--поисковый маркетинг--мобильный маркетинг--конкурентоспособность предприятий--маркетинг в социальных сетях--консалтинговый маркетинг--автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)