Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингові інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Заколодяжний, В. О.
(аспірант).
Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. -
№ 9
. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
368
ББК
65.271
Рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інновації в страхуванні
--
інноваційні продукти страхування
--
страховий маркетинг
--
маркетинг в страхуванні
--
маркетингові інновації
--
нетрадиційний маркетинг
--
інтернет-маркетинг
--
брендування сайтів
--
вірусний маркетинг
--
банерна реклама
--
спливаюча банерна реклама
--
спонсорські пакети
--
відеоконтент у мережі wi-fi
--
инновации в страховании
--
инновационные продукты страхования
--
страховой маркетинг
--
маркетинг в страховании
--
маркетинговые инновации
--
нетрадиционный маркетинг
--
интернет-маркетинг
--
брендирование сайтов
--
вирусный маркетинг
--
банерная реклама
--
всплывающая баннерная реклама
--
спонсорские пакеты
--
видеоконтент в сети wi-fi
Анотація:
Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі
>
2.
Ільїна, Світлана
.
Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 25-28 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-моделі
--
франчайзинг
--
маркетингові інновації
--
франчайзингові бізнес-моделі
--
комунікація з клієнтами
--
оцінка роботи торгової точки
--
система контролю процесів комунікації
--
система таємних покупців
--
бизнес-модели
--
маркетинговые инновации
--
франчайзинговые бизнес-модели
--
коммуникация с клиентами
--
оценка работы торговой точки
--
система контроля процессов коммуникации
--
система тайных покупателей
Анотація:
Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Mistery shopping, програма \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Врцель, Ніколіна
(аспірант; асистент Магістерської школи бізнесу Університету Мегатренд; м. Бєлград; Сербія).
Технологічні, організаційні й
маркетингові інновації
на малих і середніх підприємствах / Н. Врцель> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 268-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(4СЕР)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
організаційні форми підприємств
Европа
Європа
Сербия
Сербія
Южный Банат
Південний Банат
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
инновационная динамика
--
інноваційна динаміка
--
малые предприятия
--
малі підприємства
--
маркетинговые инновации
--
маркетингові інновації
--
МП
--
опросы
--
опитування
--
организационные инновации
--
організаційні інновації
--
регионы
--
среднее предпринимательство
--
середнє підприємництво
--
технологические инновации
--
технологічні інновації
Анотація:
Показано різні підходи до аналізу інновацій. . За допомогою анкети, розробленої відповідно до "Керівництва Осло" від Європейської Комісії і Євростату, розглядаються діапазон і типи інноваційної діяльності в 104 з 305 малих і середніх підприємств (МСП) регіону Південний Банат, Сербія. Основний висновок дослідження: 73% малих і середніх підприємств ввели принаймні один тип інновацій, за винятком технологічного інноваційного процесу, який був введений на 61,5% досліджених підприємствах. Крім того, виділено 3 групи фірм за інтенсивністю використання інновацій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Европейская комиссия, орган исполнительной власти Евросоюза \о ней\; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейское статистическое агентство \о нем\; Руководство Осло, документ ЕС \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Гусева, Евгения Николаевна
.
Библиотеки и инновации: социальные и управленческие аспекты / Е. Н. Гусева> // Научные и технические библиотеки. - 2011. -
№ 6
. - С. 28-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-9765
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность библиотек
--
инновационно-коммуникационные технологии
--
маркетинговые инновации
--
библиотечная инноватика
--
інноваційна діяльність бібліотек
--
інноваційно-комунікаційні технології
--
маркетингові інновації
--
бібліотечна інноватика
Анотація:
Рассматривается инновационная деятельность библиотек как явление, имеющее важное значение для развития библиотечной сферы. Анализируется специфика инноваций в библиотеках, социальные, культурные и управленческие аспекты инновационной деятельности библиотек.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)