Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові ризики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Диба М.І. Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств/М. І. Диба // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2010,N № 669:Логістика.-С.39-46
2.

Окландер Т. Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій/Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. -К, 2013,N № 2.-С.57-60
3.

Коляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику/Ю. Коляда, І. Шатарська // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 5.-С.29-35
4.

Мних О.Б. Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами/О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.240-245
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)