Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговые инновации<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гусева, Евгения Николаевна
Назва
: Библиотеки и инновации: социальные и управленческие аспекты
Місце публікування
: Научные и технические библиотеки/ М-во пром-сти, науки и технологий РФ, ГПНТБ России. - М., 2011. - № 6. - С. 28-41. - ISSN 0130-9765 (Шифр Н5/2011/6). - ISSN 0130-9765
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Анотація:
Рассматривается инновационная деятельность библиотек как явление, имеющее важное значение для развития библиотечной сферы. Анализируется специфика инноваций в библиотеках, социальные, культурные и управленческие аспекты инновационной деятельности библиотек.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Калачова І. В. (доктор економічних наук; директор департаменту; Державна служба статистики України), Шубравська О. В., Прокопенко К. О.
Назва
: Інноваційна діяльність сільськогосподарських підприємств: перешкоди та напрями розвитку
Місце публікування
: Статистика України. - 2013. - № 1. - С. 10-16: табл. - (Теорія та методологія статистики) (Шифр С12/2013/1)
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст., 4 назви.
УДК
: 338.432:519.25:330.341.1(477)
Предметні рубрики:
Экономика сельского хозяйства
Математическая статистика
Економіка сільського господарства
Математична статистика
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розкрито методологічні засади та розглянуто результати обстеження інноваційної діяльності сільськогосподарських підприємств. Визначено чинники їх інноваційної активності та перешкоди до впровадження новацій. Встановлено необхідність регулярного проведення таких обстежень для оцінки перспектив і напрямів подальшого інноваційного розвитку аграрного сектору.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.292(4СЕР)в6-2
Автор(и)
: Врцель, Ніколіна (аспірант; асистент Магістерської школи бізнесу Університету Мегатренд; м. Бєлград; Сербія)
Назва
: Технологічні, організаційні й маркетингові інновації на малих і середніх підприємствах
Серія:
Новини світової науки
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 268-278: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.292(4СЕР)в6-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
організаційні форми підприємств
Географіч. рубрики:
Европа
Європа
Сербия
Сербія
Южный Банат
Південний Банат
Анотація:
Показано різні підходи до аналізу інновацій. . За допомогою анкети, розробленої відповідно до "Керівництва Осло" від Європейської Комісії і Євростату, розглядаються діапазон і типи інноваційної діяльності в 104 з 305 малих і середніх підприємств (МСП) регіону Південний Банат, Сербія. Основний висновок дослідження: 73% малих і середніх підприємств ввели принаймні один тип інновацій, за винятком технологічного інноваційного процесу, який був введений на 61,5% досліджених підприємствах. Крім того, виділено 3 групи фірм за інтенсивністю використання інновацій.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ільїна, Світлана
Назва
: Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження
Серія:
Маркетингові дослідження
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 25-28: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бізнес-моделі--франчайзинг--маркетингові інновації--франчайзингові бізнес-моделі--комунікація з клієнтами--оцінка роботи торгової точки--система контролю процесів комунікації--система таємних покупців--бизнес-модели--
маркетинговые инновации
--франчайзинговые бизнес-модели--коммуникация с клиентами--оценка работы торговой точки--система контроля процессов коммуникации--система тайных покупателей
Анотація:
Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 368
Автор(и)
: Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва
: Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування
: Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 368
ББК
: 65.271
Предметні рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--брендування сайтів--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--
маркетинговые инновации
--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--вирусный маркетинг--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація:
Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)