Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые инновации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гусева, Евгения Николаевна
Назва : Библиотеки и инновации: социальные и управленческие аспекты
Місце публікування : Научные и технические библиотеки/ М-во пром-сти, науки и технологий РФ, ГПНТБ России. - М., 2011. - № 6. - С. 28-41. - ISSN 0130-9765 (Шифр Н5/2011/6). - ISSN 0130-9765
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Анотація: Рассматривается инновационная деятельность библиотек как явление, имеющее важное значение для развития библиотечной сферы. Анализируется специфика инноваций в библиотеках, социальные, культурные и управленческие аспекты инновационной деятельности библиотек.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калачова І. В. (доктор економічних наук; директор департаменту; Державна служба статистики України), Шубравська О. В., Прокопенко К. О.
Назва : Інноваційна діяльність сільськогосподарських підприємств: перешкоди та напрями розвитку
Місце публікування : Статистика України. - 2013. - № 1. - С. 10-16: табл. - (Теорія та методологія статистики) (Шифр С12/2013/1)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст., 4 назви.
УДК : 338.432:519.25:330.341.1(477)
Предметні рубрики: Экономика сельского хозяйства
Математическая статистика
Економіка сільського господарства
Математична статистика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкрито методологічні засади та розглянуто результати обстеження інноваційної діяльності сільськогосподарських підприємств. Визначено чинники їх інноваційної активності та перешкоди до впровадження новацій. Встановлено необхідність регулярного проведення таких обстежень для оцінки перспектив і напрямів подальшого інноваційного розвитку аграрного сектору.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.292(4СЕР)в6-2
Автор(и) : Врцель, Ніколіна (аспірант; асистент Магістерської школи бізнесу Університету Мегатренд; м. Бєлград; Сербія)
Назва : Технологічні, організаційні й маркетингові інновації на малих і середніх підприємствах
Серія: Новини світової науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 268-278: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.292(4СЕР)в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
організаційні форми підприємств
Географіч. рубрики: Европа
Європа
Сербия
Сербія
Южный Банат
Південний Банат
Анотація: Показано різні підходи до аналізу інновацій. . За допомогою анкети, розробленої відповідно до "Керівництва Осло" від Європейської Комісії і Євростату, розглядаються діапазон і типи інноваційної діяльності в 104 з 305 малих і середніх підприємств (МСП) регіону Південний Банат, Сербія. Основний висновок дослідження: 73% малих і середніх підприємств ввели принаймні один тип інновацій, за винятком технологічного інноваційного процесу, який був введений на 61,5% досліджених підприємствах. Крім того, виділено 3 групи фірм за інтенсивністю використання інновацій.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїна, Світлана
Назва : Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження
Серія: Маркетингові дослідження
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 25-28: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-моделі--франчайзинг--маркетингові інновації--франчайзингові бізнес-моделі--комунікація з клієнтами--оцінка роботи торгової точки--система контролю процесів комунікації--система таємних покупців--бизнес-модели--маркетинговые инновации--франчайзинговые бизнес-модели--коммуникация с клиентами--оценка работы торговой точки--система контроля процессов коммуникации--система тайных покупателей
Анотація: Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Заколодяжний В. О. (аспірант)
Назва : Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні
Місце публікування : Інвестиції: Практика та досвід: Аналіз. Прогнози. Коментар/ Засновник: Стадник С.Б. - К: Видавець: Товариство"Соло-Фінанс", 2017. - № 9. - С. 71-74
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації в страхуванні--інноваційні продукти страхування--страховий маркетинг--маркетинг в страхуванні--маркетингові інновації--нетрадиційний маркетинг--інтернет-маркетинг--брендування сайтів--вірусний маркетинг--банерна реклама--спливаюча банерна реклама--спонсорські пакети--відеоконтент у мережі wi-fi--инновации в страховании--инновационные продукты страхования--страховой маркетинг--маркетинг в страховании--маркетинговые инновации--нетрадиционный маркетинг--интернет-маркетинг--брендирование сайтов--вирусный маркетинг--банерная реклама--всплывающая баннерная реклама--спонсорские пакеты--видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)