Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое моделирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Манжос Т.В. Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт/Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.511-518
2.

Талибов Д.Ш. Визначення потенцйної та технічної зон збуту експортних сільськогосподарських вантажів/Д. Ш. Талибов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.534-538
3.

Сікулич Д. Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів/Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ, 2014,N № 8.-С.480-487
4.

Ягер Й. де Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти/Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 2.-С.358-369
5.

Радченко Д.М. Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності/Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 4.-С.56-60
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)