Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговое моделирование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Манжос Т.В. Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт/Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.511-518
>
2.
Талибов Д.Ш. Визначення потенцйної та технічної зон збуту експортних сільськогосподарських вантажів/Д. Ш. Талибов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.534-538
>
3.
Сікулич Д. Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів/Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ, 2014,N № 8.-С.480-487
>
4.
Ягер Й. де Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти/Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 2.-С.358-369
>
5.
Радченко Д.М. Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності/Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 4.-С.56-60
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)