Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговий підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Петруня В.Ю. Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління/В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". -Д.:АМСУ, 2011,N № 1.-С.71-78
>
2.
Флегонтова Н. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів/Н. Флегонтова // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012,N № 1/2.-С.27-32
>
3.
Флегонтова Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на екпериментальному майданчику/Н. Флегонтова // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012,N № 3.-С.57-60
>
4.
Лазоренко Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів/Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. -Київ:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013,N № 4.-С.17-24
>
5.
Мних О.Б. Криза транспортного машинобудування в Україні і
маркетинговий підхід
до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств/О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 9.-С.77-86
>
6.
Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Львів:"Регіональна економіка", 2016,N № 3.-С.76-85
>
7.
Буднікевич І. М. Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Львів:"Регіональна економіка", 2017,N № 3.-С.28-36
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)