Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.401.21
Автор(и) : Петруня В.Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України )
Назва : Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління
Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка": науковий журнал/ Гол.ред. Ю.Є.Петруня. - Д.: АМСУ, 2011. - № 1. - С. 71-78
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 72.15.41
ББК : 67.401.21
Предметні рубрики: Митна справа
Таможенное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Про напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій - приватних та державних підприємств, державних установ. Проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ), Гавриш, Ірина Іванівна
Назва : Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів
Місце публікування : Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2016. - № 3. - С. 76-85. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138 + 332.1
Предметні рубрики: Економіка
Економічна географія та регіональна економіка
Экономика
Экономическая география и региональная экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): привабливість територій--маркетинговий підхід--маркетингова політика привабливості--концепції маркетингу територій--інструменти маркетингу територій--маркетинг територій--маркетинг территорий--привлекательность территорий--маркетинговый подход--маркетинговая политика привлекательности--концепции маркетинга территорий--инструменты маркетинга территорий--збутова концепція--сбытовая концепция--воркшопи--місто для туристів--город для туристов--партнерство з цілівими аудиторіями--партнерство с целевыми аудиториями
Анотація: Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)
Назва : Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 9. - С. 77-86: гтабл., граф., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.14/.17
ББК : 65.304.15(4УКР)в-93
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.
Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутритораслевая динамика--внутрішньогалузева динаміка--антикризисное управление--антикризове управління--глобальные конкурентные рынки--глобальні конкурентні ринки--европейкая интеграция--європейська інтеграція--инновационная активность--інноваційна активність--качественные изменения--якісні зміни--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--маркетинговый подход--маркетинговий підхід--отраслевые рынки--галузеві ринки--политические кризисы--політичні кризи--рыночная стоимость--ринкова вартість--транспортное машиностроение--транспортне машинобудування--украинские товаропроизводители--українські товаровиробники--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України)
Назва : Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на екпериментальному майданчику
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 3. - С. 57-60 (Шифр Р65/2012/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.4
ББК : 74.200
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Анотація: Висвітлено проблему педагогічної організації культурного дозвілля школярів, що полягає у цілеспрямованому формуванні високоморальної, всебічно розвиненої особистості й передбачає її вільну діяльність. Розглянуто результати практичної реалізації експериментальної педагогічної програми з проблеми дослідження, наголошено на потребі впровадження інноваційних підходів для підвищення ефективності дозвіллєвих заходів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.7
Автор(и) : Лазоренко, Юлія (старший науковий співробітник ННСГБ НААН України; кандидат історичних наук)
Назва : Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 4. - С.17-24. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/4). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.7
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів III-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 332.021
Автор(и) : Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ), Гавриш, Ірина Іванівна
Назва : Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики
Місце публікування : Регіональна економіка: науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2017. - № 3. - С. 28-36. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр.: с. 34-35
УДК : 332.021
Предметні рубрики: Регіональна політика
Региональная политика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): регіональна політика привабливості--політика привабливості регіонів--маркетинговий підхід--види політики--стимулююча регіональна політика--компенсаційна регіональна політика--адаптивна регіональна політика--протидіюча регіональна політика--успішні практики--региональная политика привлекательности--политика привлекательности регионов--маркетинговый подход--виды политики--стимулирующая региональная политика--компенсационная региональная политика--адаптивная регионаиьна политика--противодействующая региональная политика--успешные практики
Анотація: Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та реалізуються органами територіальної влади за активної участі членів громади і через територіальні програми та стратегії розвитку, впливають на різні види привабливості. Відзначено, що маркетинговий підхід формує нові напрями та визначає специфічні завдання регіональної поіітики привабливості. Визначено суб’єкти та об’єкти, розглянуто екзогенний та ендогенний, формалізований і неформалізований види регіональної політики привабливості. Особливу увагу зосереджено на суті та механізмах стимулюючої, компенсаиійної, адаптивної, протидіючої регіональної політики привабливості, наведено успішні закордонні практики реалізації їх інструментів. Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіонспьної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, різноманітність варіантів взаємодії та партнерських модепей, відбір ефективних технологій, методів та інструментів її реалізації, урахування успішної практики розвинених країн з її обоє язковою адаптацією до вітчизняних умов.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України)
Назва : Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2012. - № 1/2. - С. 27-32 (Шифр Р65/2012/1/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)