Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Глобалізація брендів на світових товарних ринках
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 11. - С. 7-10: табл., рис. (Шифр Е3/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339. 138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Граніш, Світлана
Назва : Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 36-41: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Диба М. (доктор економічних наук; професор), Данилюк Є.
Назва : CRM - системи в маркетинговій політиці банку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 4. - С. 18-24. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Попова, Людмила, Прядко, Ольга, Мітяєва, Мілана, Данніков, Олег
Назва : Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 2. - С. 23-32: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кисіль С. В. (здобувач; УкрДАЗТ)
Назва : Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 50-52: табл. (Шифр З2/2013/5/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 656.211.5
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Вокзалы
Вокзали
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Визначена сутність рейтингового методу та проведена оцінка ефективності існуючих додаткових послуг вокзалів за допомогою цього методу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.15в7-86
Автор(и) : Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ), Марченко, Світлана Миколаївна
Назва : Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 7. - С. 208-213: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.15в7-86
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика машиностроения
Економіка машинобудування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): длительные конкурентные преимущества--тривалі конкурентні переваги--методология ценообразования--методологія ціноутворення--логистическая поддержка--логістична підтримка--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые логистические системы--маркетингові логістичні системи--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--обслуживание клиентов--объемы продаж--обсяг продажів--отраслевые рынки--галузеві ринки--потребительские восприятия--споживацькі сприйняття--сельскохозяйственная техника--сільськогосподарська техніка--сельскохозяйственное машиностроение--сільськогосподарське машинобудування--ценность продукции--цінність продукції
Анотація: Наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в-5
Автор(и) : Каправий В.В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ), Загоруйко М.О.
Назва : Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс»
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 6. - С. 105-109: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--методология маркетинга--методологія маркетингу--внутренние рынки--внутрішні ринки--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые решения--маркетингові рішення--потребительский снобизм--споживацький снобізм--сбытовые стратегии--збутові стратегії--товары класса «люкс»--товари класу "люкс"--услуги класса «люкс» --послуги класу "люкс"--товари роскоші--товары роскоши--предмети розкоші--предметы роскоши--лакшері товари--лакшери товары--luxury товари--luxury товары--елітні товари--элитные товары--эксклюзиная продукция--ексклюзивна продукція--эффект сноба--ефект сноба--статусные товары--статусні товари--потребительское поведение--споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-2
Автор(и) : Горб К.М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД)
Назва : Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту
Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - Дніпропетровськ: АМСУ, 2015. - № 1. - С. 95-99: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): турпродукт-дестинація--етапи споживання--маркетингова політика--туристичний продукт--придбання продукту--маркетингова діяльність--економіка туризму--туристичні послуги--турпродукт-дестинации--этапы потребления--маркетинговая политика--туристический продукт--приобретение продукта--маркетинговая деятельность--экономика туризма--туристические услуги
Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)в-5
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва : Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Смертенко П. С., Солнцев В. С.
Назва : Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
Колективи : Національна академія наук України
Місце публікування : Наука України у світовому інформаційному просторі: наукове видання/ Національна академія наук України. - Київ, 2019. - Вип. 16. - С. 37-45: схем. - ISBN 978-966-360-391-9 (Шифр 001/Н 34-952059). - ISBN 978-966-360-391-9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 655.4/.5:[001:004.9]
Предметні рубрики: Видавнича справа
Издательское дело
Наука
Інформаційні технології
Информационные технологии
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний науковий журнал--международный научный журнал--інформаційний та інноваційний простір--информационное и инновационное пространство--науково-технічна політика--научно-техническая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)