Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая политика привлекательности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ), Гавриш, Ірина Іванівна
Назва : Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів
Місце публікування : Регіональна економіка: Науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2016. - № 3. - С. 76-85. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138 + 332.1
Предметні рубрики: Економіка
Економічна географія та регіональна економіка
Экономика
Экономическая география и региональная экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): привабливість територій--маркетинговий підхід--маркетингова політика привабливості--концепції маркетингу територій--інструменти маркетингу територій--маркетинг територій--маркетинг территорий--привлекательность территорий--маркетинговый подход--маркетинговая политика привлекательности--концепции маркетинга территорий--инструменты маркетинга территорий--збутова концепція--сбытовая концепция--воркшопи--місто для туристів--город для туристов--партнерство з цілівими аудиторіями--партнерство с целевыми аудиториями
Анотація: Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)