Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=логічний етап сприйняття інформації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 11-15
Примітки : Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання світової літератури--преподавание мировой литературы--викладання зарубіжної літератури--преподавание зарубежной литературы--екологія уроку--экология урока--екологізація навчання--экологизация обучения--природовідповідність--природосоответствие--цілісне мислення--целостное мышление--екологічне мислення--экологическое мышление--неекологічне мислення--неэкологическое мышление--екологічна освіта--экологическое образование--послідовність сприйняття інформації--последовательность восприятия информации--сенсомоторний етап сприйняття інформації--сенсомоторный этап восприятия информации--символьний етап сприйняття інформації--символьный этап восприятия информации--образон--правила створення навчального образону--правила создания учебного образона--логічний етап сприйняття інформації--логический этап восприятия информации--лінгвістичний етап сприйняття інформації--лингвистический этап восприятия информации--моторно-кінестетичний етап сприйняття інформації--моторно-кинэстетический этап восприятия информации--архівування--архивирование--творче використання знань--творческое использоваие знаний--втілення--воплощение
Анотація: Наголошується, що для найефіективнішого сприйняття навчальної інформації учнями, способи її подачі мають відповідати їх природним здібностям та психоемоційним особливостям.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\2.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)