Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логическое мышление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина).
    Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 32-37 : рис. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
логическое мышление -- логічне мислення -- мыслительные операции -- розумові операції -- игровые тренинги познавательных процессов -- ігрові тренінги пізнавальних процесів -- разделение объектов на группы -- розділення об'єктів на групи -- школьники -- школярі -- формирование целостных сочетаний -- формування цілісних поєднань
Анотація: Предложен комплекс упражнений для развития логического мышления. Рассчитано на школьников 12-19 лет.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 60-72 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Психологія розвитку

   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
формування активного мислення -- формирование активного мышления -- активне мислення -- активное мышление -- самостійне мислення -- діти 5-9 років -- дети 5-9 лет -- младшие школьники -- молодші школярі -- підлітки -- подростки -- розвиток мислення -- развитие мышления -- завдання для розвитку мислення -- задания для развития мышления -- самостоятельное мышление -- творче мислення -- творческое мышление -- синергетичне мислення -- синергетическое мышление -- діалектичне мислення -- диалектическое мышление -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Пропонуються завдання та вправи для розвитку творчого мислення дітей 5-9 років і підлітків.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків : психологічні особливості розвитку мислення / М. О. Шопіна // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 16-34 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 26 назв. - Закінчення. Початок у № 9 за 2013 р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Психологія розвитку

   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
логічне мислення -- логическое мышление -- закони логіки -- законы логики -- закон тотожності -- закон тождества -- закон достатньої підстави -- закон достаточного основания -- закон протиріччя -- закон противоречия -- творче мислення -- мислення дітей -- мышление детей -- творческое мышление -- образно-логічне мислення -- образно-логическое мышление -- образно-символічне мислення -- образно-символическое мышление -- образно-просторове мислення -- образно-пространственное мышление
Анотація: Пропонуються вправи тренінгу для розвитку мислення дітей 5-9 років та підлітків.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Березнюк, Людмила (учитель математики; старший учитель).
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 69-72 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- творческая самореализация -- логічне мислення -- логическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- креативні здібності -- креативные способности -- інтелектуальна сила -- интеллектуальная сила -- шахові гуртки -- шахматные кружки -- шахи -- шахматы -- інтелектуальні види спорту -- интеллектуальные виды спорта -- творча діяльність -- творческая деятельность -- творчі здібності особистості -- творческие умения личности -- позакласна робота -- внеклассная работа
Анотація: Обгрунтовувається провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Осмислюється зв'язок між розвитком логічного мислення та естетичним вихованням учнів: сприйняття краси і витонченості суджень, чітке, вичерпне, лаконичне висловлення думок; впевненість у судженнях; формування вмінь абстрагуватися від конкретного змісту і зосереджуватися на структурі своєї думки; розвиток інтуїції.


Знайти схожі

5.


    Стеценко, Ірина (науковий співробітник).
    Конструюємо математичні казки / І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 9. - С. 13-16 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.414
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
конструктори -- ігри -- пізнавальні казки -- математичне виховання -- математичні здібності -- логічне мислення -- комбінаторне мислення -- игры -- сказки -- математическое воспитание -- математические способности -- познавательные сказки -- логическое мышление -- комбинаторное мышление -- дошкільнята -- дошкольники
Анотація: Розповідається, як організувати конструкторську діяльність дітей на заняттях з математики, розвивати логічне та комбінаторне мислення, будувати пізнавальні казки разом з вихованцямии.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Про довгих і коротких черв'ячків, інтерактивна пізнавальна казка для старших дошкільнят \о произв.\; Місто для інопланетян, інтерактивна казка для старших дошкільнят \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Безрукова, Світлана (вчитель зарубіжної літератури Гладківщинського НВК; Черкаська область).
    Теорія літератури - це цікаво! [Текст] / С. Безрукова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 9. - С. 31-34 : ил. - Бібліогр.: с. 34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- логічне мислення -- логическое мышление -- образне мислення -- образное мышление -- ейдетика -- эйдетика -- технології запам'ятовування -- технологии запоминания
Анотація: Використання асоціацій для підключення образного мислення учнів, яке забезпечує більшу ефективність запам'ятовування, при вивченні літературознавчих термінів (особливо актуальне для 5-6 класів).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії).
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчі здібності школярів -- творческие способности школьников -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- асоціативний кущ -- ассоциативный куст -- кубування -- кубирование -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- мозаїка -- мозаика -- метод прес -- метод пресс -- мікрофон -- микрофон -- дискусія -- дискуссия -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- корисні копалини -- полезные ископаемые -- грунти України -- грунты Украины -- тіла -- тела -- вещества -- речовини -- українська мова -- украинский язык -- спільнокореневі слова -- однокоренные слова -- пізнавальні завдання -- познавательные задания -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

8.


    Свистун, Наталія (учитель вищої категорії; старший учитель Чумаківської ЗШ І-ІІ ст. Дніпропетровської області).
    Урок-подорож у казку : (Математика, 1 клас) / Н. Свистун // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 56-57. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання математики

   Методика преподавания математики

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- математика -- розробки уроків -- разработки уроков -- 1 клас -- 1 класс -- число -- цифра -- позначення чисел цифрами -- обозначение чисел цифрами -- елементи цифр -- элементы цифр -- логічне мислення -- логическое мышление -- робота в колективі -- работа в коллективе -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- уроки-подорожі -- уроки-путешествия
Анотація: Надається розробка уроку математики для 1 класу за темою "Число й цифра. Позначення чисел цифрами". Даний урок має на меті ввести поняття число і цифра, вправляти в написанні елементів цифр, розвивати логічне мислення та навчати працювати в колективі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\23.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

9.


    Плигань, Олена (директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області).
    Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- рідна мова -- родной язык -- творчі завдання -- творческие задания -- вправи -- упражнения -- мовні ігри -- языковые игры -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- комунікативні компетентності -- коммуникативные компетентности -- 2 клас -- 2 класс -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- підготовка до уроків -- подготовка к урокам -- олімпіади -- олимпиады -- творчі конкурси -- творческие конкурсы -- образне мислення -- образное мышление -- логічне мислення -- логическое мышление -- мотивування до навчання -- мотивирование к обучению -- інтелектуальна активність -- интеллектуальная активность -- пошукова діяльність школярів -- поисковая деятельность школьников -- засвоєння програмного матеріалу -- усвоение программного материала -- інтерес до вивчення рідної мови -- интерес к изучению родного языка
Анотація: Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області)

Знайти схожі

10.


    Рак, Любов (вчитель початкових класів вищої категорії; старший вчитель Миронівської ЗШ І-ІІ ст. Світловодської районної ради Кіровоградської області).
    Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Л. Рак // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- математика -- природознавство -- природоведение -- розробки уроків -- разработки уроков -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 2 клас -- 2 класс -- способи віднімання -- способы вычитания -- розв’язування задач -- решение задач -- прийоми обчислення -- приемы вычисления -- обчислювальні навички -- вычислительные навыки -- логічне мислення -- логическое мышление -- любов до птахів -- любовь к птицам -- зимуючі птахи -- зимующие птицы -- допомога птахам -- помощь птицам
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку з математики та природознавства у 2 класі за темою "Три способи віднімання виду 40-27. Розв’язування задач." Розробка ставить на меті навчити учнів прийомів обчислення випадків виду 40-27, опрацювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду, розвивати логічне мислення та виховувати любов до птахів, викликати бажання допомагати зимуючим птахам.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)