Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личностно ориентированное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Вербицький, Володимир (доктор педагогічних наук; професор)
Назва
: Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 10. - С. 12-18 (Шифр Р65/2010/10)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 371.4
ББК
: 74.200
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Анотація:
Визначено сутність поняття "технологізація" щодо процесів у виробничій і соціальній сферах.Наведено класифікації педагогічних технологій та з'ясовано їх сутнісні ознаки.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ)
Назва
: Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання
Місце публікування
: Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 6. - С. 19-21
Примітки
: Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 821.161.2
ББК
: 83.3(4Укр)
Предметні рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Анотація:
У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Драч, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту менеджменту та психології ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України), Чернишова, Євгенія
Назва
: Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом"
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 6. - С. 51-54 (Шифр Р65/2011/6)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація:
Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу, проаналізовано використання особистісно орієнтованого підходу під час його підготовки до управління закладом освіти в нових умовах.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Смислові перспективи навчання/вивчення соціології: студентоцентрована освіта
Місце публікування
: Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2014. - №3. - С. 185-203
Примітки
: Джерела : С.203. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 316
ББК
: 60.5
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): викладання соціології--личностно ориентированная парадигма образования--личностно ориентированнный подход--
личностно ориентированное образование
--личностно ориентированные образовательные технологии--личностно ориентированое обучение--личностно-центрированный подход--методика викладання соціології--методика преподавания социологии--особистісно орієнтоване навчання--преподавание социологии--радикальная педагогика--социологическое образование--соціологічна освіта--круглі столи--круглые столы
Анотація:
Публікуються матеріали круглого столу "Смислові перспективи навчання/вивчення соціології", який відбувся в рамках ІІ Конгресу Соціологічної асоціації України "Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи", Харків, 18 жовтня 2013 року.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО)
Назва
: Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури
Місце публікування
: Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2014. - № 4. - С. 51-55
Примітки
: Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 811.161.2
ББК
: 81.411.1
Предметні рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання--диференційований підхід--диференційований підхід у навчанні--дифференцированное обучение--дифференцированный подход в обучении--лингводидактика--
личностно ориентированное образование
--личностно ориентированный подход--лінгводидактика--методика викладання української мови--методика преподавания украинского языка--особистісно орієнтоване навчання--теория множественного интеллекта--теорія множинного інтелекта--украинский язык--українська мова
Анотація:
Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А. І. (кандидат філологічних наук, член-кореспондент НАНО; Львів)
Назва
: Гуманно-особистісна технологія Ш.О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - Київ, 2015. - № 9. - С. 13-18
Примітки
: Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 821(4)09
ББК
: 83.3(4)
Предметні рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): гуманистическая педагогика--гуманістична педагогіка--гуманістичний підхід--принципы гуманной педагогики--принципи гуманної педагогіки--личностно ориентированнный подход--
личностно ориентированное образование
--личностно ориентированные педагогические технологии--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--особистісно орієнтоване навчання--педагогические технологии--педагогічні технології--персоналии педагогов--персоналії педагогів--учитель литературы--учитель літератури--педагоги-новатори
Анотація:
Досліджується практика використання принципів гуманної педагогіки грузинського педагога-новатора Шалви Олександровича Амонашвілі у практиці вчителя літератури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_9\3.pdf
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент)
Назва
: Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти
Місце публікування
: Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2016. - № 3. - С. 22-28
Примітки
: Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 811.161.2
ББК
: 81.411.1
Предметні рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): диалогизация обучения--діалогізація навчання--
личностно ориентированное образование
--личностно ориентированное обучение--методика викладання української мови--методика преподавания украинского языка--методология образования--методологія освіти--мовна освіта--мовна особистість--особистісно орієнтоване навчання--особистісно-орієнтована освіта--украинский язык--українська мова--учитель украинского языка и литературы--учитель украинской литературы--учитель української літератури--учитель української мови і літератури--философия образования--філософія освіти--языковая личность--языковое образование--філософсько-методологічні тенденції--философско-методологические тенденции--технології навчання--технологии обучения
Анотація:
Присвячено філософським засадам сучасної мовної освіти. Розглянуто сутність й особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської НВК Широківського району Дніпропетовської області)
Назва
: Вивчення культурологічного змісту історичної освіти: проблематика застосування сучасних підходів.
Місце публікування
: Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: Редакція журналу "Історія в школі", 2017. - № 11-12. - С. 11-17 (Шифр И172/2017/11/12)
Примітки
: Библиогр.: с. 16-17.
УДК
: 373.5(477)
Предметні рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): історична освіта--историческое образование--культурологія--культурология--філософія освіти--философия образования--культурологічний підхід в освіті--культурологический подход в образовании--цивілізаційний підхід до вивчення історії--цивилизационный подход к изучению истории--викладання історії--преподавание истории--7 клас--7 класс--аксіологічний підхід в освіті--аксиологический подход в образовании--компетентнісний підхід в освіті--компетентностный подход в образовании--особистісно орієнтоване навчання--
личностно ориентированное образование
--дослідницький підхід в освіті--исследовательский подход в образовании
Анотація:
Особливості викладання культурологічної складової на уроках історії у 7 класі.
Примірники
:ЧЗ(1)
Вільні
: ЧЗ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)