Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=кризисы литературного образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка)
Назва : Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування
Місце публікування : Дивослово. - Київ: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2017. - № 2. - С. 2-11
Примітки : Продовження. Початок у №1В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Предметні рубрики: Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання української літератури--преподавание украинской литературы--освіта в україні--образование в украине--реформування освіти--реформирование образования--компетентнісний підхід в освіті--компетентностный подход в образовании--мовленнєва компетентність--речевая компетентность--загальнокультурна компетентність--общекультурная компетентность--історія викладання літератури--история преподавания литературы--навчальні програми--учебные программы--історико-літературний принцип викладання літератури--историко-литературный принцип преподавания литературы--кризи літературної освіти--кризисы литературного образования--виховний потенціал літератури--воспитательный потенциал литературы--кліпова свідомість--клиповое сознание--літературна освіта--литературное образование--міжпредметна інтеграція--межпредметная интеграция--розвантаження навчальних програм--разгрузка учебных программ--читацька компетентність--читательская компетентность--навчальні програми--учебные программы--навчальна програми з літератури--учебные программы по литературе--принципи побудови навчальних програм--принципы построения учебных программ--принцип націєцентризму--принцип нациецентризма--патріотичне виховання--патриотическое воспитание--національне виховання--национальное воспитание--принцип орієнтації на вікові особливості учнів--принцип ориентации на возрастные особенности учеников--вимоги до аналізу літературного твору--требвания к анализу литературного произведения--метод повільного читання художніх текстів--метод медленного чтения художественных текстов--медіаграмотність--медиаграмотность--формування медіаграмотності в учнів--формирование медиаграмотноси у учеников--медіаекологічна свідомість--медиаэкологическое сознание--формування медіаекологічної свідомості в учнів--формирование медиаэкологическго сознания у учеников--навчальні есеї--учебные эссе--компетентності вчителя-словесника--компетентности учителя-словесника--аналіз літературного твору--анализ литературного произведения--вимоги до підручників--требования к учебникам--вивчення біографій письмеників--изучение биографий писателей--навчальні посібники--учебные пособия--аудіовізуальні навчальні посібники--аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)