Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=кризисы литературного образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка)
Назва
: Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування
Місце публікування
: Дивослово. - Київ: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2017. - № 2. - С. 2-11
Примітки
: Продовження. Початок у №1В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Предметні рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): викладання української літератури--преподавание украинской литературы--освіта в україні--образование в украине--реформування освіти--реформирование образования--компетентнісний підхід в освіті--компетентностный подход в образовании--мовленнєва компетентність--речевая компетентность--загальнокультурна компетентність--общекультурная компетентность--історія викладання літератури--история преподавания литературы--навчальні програми--учебные программы--історико-літературний принцип викладання літератури--историко-литературный принцип преподавания литературы--кризи літературної освіти--
кризисы литературного образования
--виховний потенціал літератури--воспитательный потенциал литературы--кліпова свідомість--клиповое сознание--літературна освіта--литературное образование--міжпредметна інтеграція--межпредметная интеграция--розвантаження навчальних програм--разгрузка учебных программ--читацька компетентність--читательская компетентность--навчальні програми--учебные программы--навчальна програми з літератури--учебные программы по литературе--принципи побудови навчальних програм--принципы построения учебных программ--принцип націєцентризму--принцип нациецентризма--патріотичне виховання--патриотическое воспитание--національне виховання--национальное воспитание--принцип орієнтації на вікові особливості учнів--принцип ориентации на возрастные особенности учеников--вимоги до аналізу літературного твору--требвания к анализу литературного произведения--метод повільного читання художніх текстів--метод медленного чтения художественных текстов--медіаграмотність--медиаграмотность--формування медіаграмотності в учнів--формирование медиаграмотноси у учеников--медіаекологічна свідомість--медиаэкологическое сознание--формування медіаекологічної свідомості в учнів--формирование медиаэкологическго сознания у учеников--навчальні есеї--учебные эссе--компетентності вчителя-словесника--компетентности учителя-словесника--аналіз літературного твору--анализ литературного произведения--вимоги до підручників--требования к учебникам--вивчення біографій письмеників--изучение биографий писателей--навчальні посібники--учебные пособия--аудіовізуальні навчальні посібники--аудиовизуальные учебные пособия
Анотація:
Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Примірники
:ЧЗ(1)
Вільні
: ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)