Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кредитно-модульна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
   06
   П 75


    Мартыш, А. А.
    К пятилетию Болонского процесса в Украине / А. А. Мартыш // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 4-5. - С. 103-111. - Библиогр. в конце ст. : 4 назв.
ББК Ч48(4Укр)
Рубрики: Высшее образование--Болонский процесс--Украина
   Вища освіта--Організація--Болонський процес--Україна

   Украина
Дескриптори: Кредитно-модульная система -- Кредитно-модульна система -- Болонский процесс -- Болонський процес -- Компетентностный подход -- Компетентнісний підхід -- Высшее образование -- Вища освіта

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Є примірники у відділах: всього 1 : ИБО (1)
Вільні: ИБО (1)

Знайти схожі

2.


    Завідонова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- університети -- университеты -- системи оцінювання знань -- система оценивания знаний -- систма ECTS -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кафедра іноземних мов -- кафедра иностранных языков
Анотація: Розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.


Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.


Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Крячко, Юрій.
    Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в4
Рубрики: Кредитно-модульная технология обучения
   Кредитно-модульна технологія навчання

   Методичне забезпечення ВНЗ

   Методическое обеспечение вуза

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- кредитно-модульна система -- науково-методична база -- розподіл повноважень -- автономия университетов -- кредитно-модульная система -- научно-методическая база -- распределение полномочий
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність відмови від міністерського контролю за організацією навчального процесу у ВНЗ України. Аргументовано доцільність законодавчого надання ВНЗ виняткового права розробки освітньо-професійних програм підготовки, а також забезпечення свободи викладачів у виборі підручників і способів оцінки успішності студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шарата, Наталія (кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
    Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- реформування освіти -- освітні технології -- інноваційні освітні технології -- педагогічні інновації -- технології навчання -- кредитно-модульна система -- міжнародне співробітництво -- нормативно-правове регулювання -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- реформирование образования -- образовательные технологии -- инновационные образовательные технологии -- педагогические инновации -- технологии обучения -- международное сотрудничество -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.


Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Кікіна, Наталя (викладач кафедри англійської філології).
    Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 65-71. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технічні університети -- технические университеты -- навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- професійне іншомовне спілкування -- профессиональное иноязычное общение -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Досліджуються методи навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою. Визначена ефективність їх застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Головенкін, Володимир (кандидат технічних наук; доцент; начальник навчально-методичного відділу).
    Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 65-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
національна/інституціональна шкала оцінювання -- национальная/институциональная шкала оценок -- шкали оцінок -- шкалы оценок -- ЄКТС -- технології переведення оцінок -- технологии перевода оценок -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- визнання результатів навчання -- определение результатов обучения -- розподіл поділок критеріальної шкали -- распределение делений критериальной шкалы -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища освіта
Анотація: Проведено аналіз шкал оцінювання результатів навчання у системі освіти України. Показано, що замість європейської шкали оцінок ЄКТС у вищій школі доцільно запровадити національну/інституціональну шестибальну шкалу. Обгрунтовано розподіл поділок критеріальної шкали.


Знайти схожі

8.


    Мамченко, Сергій (директор центру навчально-методичної роботи Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; доцент; м. Київ).
    Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки / С. Мамченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- методичне забезпечення -- методическое обеспечение -- організаційно-методичне забезпечення -- организационно-методическое обеспечение -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- професійна підготовка кадрів СБ -- профессиональная подготовка кадров СБ
Анотація: Висвітлюється розвиток навчально-методичного та організаційно-методичного забезпечення навчального процесу в Національній академії Служби безпеки України. Навчально-методична робота із забезпечення навчального процесу розглядається як один із чинників підготовки професіоналів у галузі державної безпеки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.6.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

9.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- Болонський процес -- Болонский процесс -- шкала оцінювання знань -- шкала оценивания знаний -- змістовий модуль -- смысловой модуль -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- види контролю знань -- виды контроля знаний -- поточний контроль -- текущий контроль -- модульний контроль -- модульный контроль -- семестровий контроль -- семестровый контроль -- залік -- зачет -- курсова робота -- курсовая работа -- індивідуальні навчально-дослідні завдання -- индивидуальные учебно-исследовательские работы -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- відповідність шкал оцінювання -- соответствие шкал оценивания -- 100-бальна шкала оцінювань -- 100-бальная шкала оценивания -- 5-бальна шкала оцінювань -- 5-бальная шкала оценивания
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "догляд за хворими" / Т. Хомазюк , К. Дука // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 109-113
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- медична освіта -- підготовка лікарів -- кредитно-модульна система -- виробнича практика -- викладання дисциплін -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- высшее образование -- медицинское образование -- подготовка врачей -- кредитно-модульная система -- производственная практика -- преподавание дисциплин -- высшие учебные заведения -- ВУЗы
Анотація: Розглядається проблема організації виробничої практики "Догляд за хворими" в умовах кредитно-модульної системи на основі досліду Дніпропетровської державної медичної академії.


Дод.точки доступу:
Хомазюк , Тетяна (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Дука, Катерина (завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; професор; доктор медичних наук); Борисова, Інна (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Березуцький В., Володимир ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров К., Костянтин ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (викладач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії); Мішина, Наїра (доцент кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; доктор медичних наук); Догляд за хворими, виробнича практика \о произв.\; Дніпропетровська державна медична академія, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)