Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=кредитно-модульна система<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
19
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-19
>
1.
06
П 75
Мартыш, А. А.
К пятилетию Болонского процесса в Украине / А. А. Мартыш> // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. -
№ 4-5
. - С. 103-111. - Библиогр. в конце ст. : 4 назв.
ББК
Ч48(4Укр)
Рубрики:
Высшее образование--Болонский процесс--Украина
Вища освіта--Організація--Болонський процес--Україна
Украина
Дескриптори:
Кредитно-модульная система --
Кредитно-модульна система
-- Болонский процесс -- Болонський процес -- Компетентностный подход -- Компетентнісний підхід -- Высшее образование -- Вища освіта
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ИБО (1)
Вільні: ИБО (1)
Знайти схожі
>
2.
Завідонова, Наталія
(старший викладач кафедри іноземних мов Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
університети
--
университеты
--
системи оцінювання знань
--
система оценивания знаний
--
систма ECTS
--
оцінювання знань
--
оценивание знаний
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
кафедра іноземних мов
--
кафедра иностранных языков
Анотація:
Розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.
Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Чернишов, Олексій
(кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
професійний розвиток
--
профессиональное развитие
--
неперервність освіти
--
непрерывность образования
--
освіта впродовж життя
--
образование в течение жизни
--
андрагогічний цикл
--
андрагогический цикл
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
інноваційні моделі
--
инновационные модели
--
підвищення кваліфікації
--
повышение квалификации
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
Анотація:
Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.
Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Крячко, Юрій
.
Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 2
. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58в4
Рубрики:
Кредитно-модульная технология обучения
Кредитно-модульна технологія навчання
Методичне забезпечення ВНЗ
Методическое обеспечение вуза
Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів
--
кредитно-модульна система
--
науково-методична база
--
розподіл повноважень
--
автономия университетов
--
кредитно-модульная система
--
научно-методическая база
--
распределение полномочий
Анотація:
У статті обгрунтовано необхідність відмови від міністерського контролю за організацією навчального процесу у ВНЗ України. Аргументовано доцільність законодавчого надання ВНЗ виняткового права розробки освітньо-професійних програм підготовки, а також забезпечення свободи викладачів у виборі підручників і способів оцінки успішності студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Шарата, Наталія
(кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
вища освіта
--
реформування освіти
--
освітні технології
--
інноваційні освітні технології
--
педагогічні інновації
--
технології навчання
--
кредитно-модульна система
--
міжнародне співробітництво
--
нормативно-правове регулювання
--
высшее профессиональное образование
--
высшее образование
--
реформирование образования
--
образовательные технологии
--
инновационные образовательные технологии
--
педагогические инновации
--
технологии обучения
--
международное сотрудничество
--
нормативно-правовое регулирование
Анотація:
Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.
Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Кікіна, Наталя
(викладач кафедри англійської філології).
Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 65-71. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
технічні університети
--
технические университеты
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
методи навчання
--
методы обучения
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
професійне іншомовне спілкування
--
профессиональное иноязычное общение
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
Анотація:
Досліджуються методи навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою. Визначена ефективність їх застосування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Головенкін, Володимир
(кандидат технічних наук; доцент; начальник навчально-методичного відділу).
Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 4
. - С. 65-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
національна/інституціональна шкала оцінювання
--
национальная/институциональная шкала оценок
--
шкали оцінок
--
шкалы оценок
--
ЄКТС
--
технології переведення оцінок
--
технологии перевода оценок
--
Болонський процес
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
визнання результатів навчання
--
определение результатов обучения
--
розподіл поділок критеріальної шкали
--
распределение делений критериальной шкалы
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
вища освіта
Анотація:
Проведено аналіз шкал оцінювання результатів навчання у системі освіти України. Показано, що замість європейської шкали оцінок ЄКТС у вищій школі доцільно запровадити національну/інституціональну шестибальну шкалу. Обгрунтовано розподіл поділок критеріальної шкали.
Знайти схожі
>
8.
Мамченко, Сергій
(директор центру навчально-методичної роботи Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; доцент; м. Київ).
Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки / С. Мамченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 9
. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
методичне забезпечення
--
методическое обеспечение
--
організаційно-методичне забезпечення
--
организационно-методическое обеспечение
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
стандарти вищої освіти
--
стандарты высшего образования
--
професійна підготовка кадрів СБ
--
профессиональная подготовка кадров СБ
Анотація:
Висвітлюється розвиток навчально-методичного та організаційно-методичного забезпечення навчального процесу в Національній академії Служби безпеки України. Навчально-методична робота із забезпечення навчального процесу розглядається як один із чинників підготовки професіоналів у галузі державної безпеки.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.6.pdf
Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Пендзей, Іван
(доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
організація навчального процесу
--
организация учебного процесса
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
новітня історія
--
новейшая история
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
шкала оцінювання знань
--
шкала оценивания знаний
--
змістовий модуль
--
смысловой модуль
--
контроль знань студентів
--
контроль знаний студентов
--
види контролю знань
--
виды контроля знаний
--
поточний контроль
--
текущий контроль
--
модульний контроль
--
модульный контроль
--
семестровий контроль
--
семестровый контроль
--
залік
--
зачет
--
курсова робота
--
курсовая работа
--
індивідуальні навчально-дослідні завдання
--
индивидуальные учебно-исследовательские работы
--
модульні контрольні роботи
--
модульные контрольные работы
--
індивідуальна робота
--
индивидуальная работа
--
відповідність шкал оцінювання
--
соответствие шкал оценивания
--
100-бальна шкала оцінювань
--
100-бальная шкала оценивания
--
5-бальна шкала оцінювань
--
5-бальная шкала оценивания
Анотація:
Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Кредитно-модульна система
: нові
аспекти виробничої практики "догляд за хворими" / Т. Хомазюк , К. Дука> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 11
. - С. 109-113
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Дніпропетровськ
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
медична освіта
--
підготовка лікарів
--
кредитно-модульна система
--
виробнича практика
--
викладання дисциплін
--
вищі навчальні заклади
--
ВНЗ
--
высшее образование
--
медицинское образование
--
подготовка врачей
--
кредитно-модульная система
--
производственная практика
--
преподавание дисциплин
--
высшие учебные заведения
--
ВУЗы
Анотація:
Розглядається проблема організації виробничої практики "Догляд за хворими" в умовах кредитно-модульної системи на основі досліду Дніпропетровської державної медичної академії.
Дод.точки доступу:
Хомазюк , Тетяна (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Дука, Катерина (завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; професор; доктор медичних наук); Борисова, Інна (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Березуцький В., Володимир ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров К., Костянтин ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (викладач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії); Мішина, Наїра (доцент кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; доктор медичних наук); Догляд за хворими, виробнича практика \о произв.\; Дніпропетровська державна медична академія, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-19
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)